Deli

Čeprav se pričakuje, da bo politično oglaševanje letos doseglo skoraj pet milijard ameriških dolarjev, pa bo spletu namenjenih borih 20 milijonov. Pa še od tega bo šla polovica za sponzorirane povezave. Raziskava, ki jo je pripravilo podjetje Borell & Associates še napoveduje, da bo televizija obdržala prevladujoč položaj pri oglaševanju kandidatov, saj bo dobila 60 odstotkov celotnega oglaševalskega proračuna kandidatov (2,9 milijarde dolarjev). Ostalo se bo razporedilo še na tisk (17 odstotkov), radio (10 odstotkov) in kabelsko televizijo (5 odstotkov).

Vzroke za tako nizek delež oglaševalskega proračuna, namenjenega spletu, gre iskati predvsem v tem, da je večina volilcev starejših od 55 let. Take pa je še vedno najlaže ujeti s pomočjo televizije, saj le-ti preživijo na internetu manj kot uro svojega časa na teden. Potem je tu še negotovost glede tega, kako učinkovito je sploh lahko spletno oglaševanje pri doseganju in prepričevanju neodločenih volivcev. Kadar morajo kandidati narediti učinek na množico ljudi v kratkem času, se bodo raje obrnili na TV ali drug medij.

Kljub temu, zaključuje poročilo, pa je splet precej bolj pomemben za kandidate, kot se to kaže v znesku, ki mu ga namenjajo. Tako so postale osebne spletne strani kandidatov ključnega pomena pri gradnji podpore in zbiranju denarja. Kot primer navajajo Baracka Obama, ki je v drugi četrtini leta 2007 zbral 17 milijonov dolarjev, od tega 10 milijonov s pomočjo spletnih prispevkov.     

Deli

Arhiv