Deli

Pogum-1-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Rok-Hrastnik

Tržniki pri svojih odločitvah običajno navigiramo med 3 možnostmi:

  1. Ne naredimo nič in upamo na boljše čase.
  2. Optimiziramo stroške in upamo na dolgoročno preživetje.
  3. Na trg plasiramo novo kreativno idejo, ki bo zopet prebudila slo po potrošnji med našimi ciljnimi občinstvi.

Žal so danes v večini primerov vse izmed treh pravzaprav slabe.

Prva neposredno vodi v propad. Če danes ne storimo ničesar, nimamo niti osnovne možnosti, da bo jutri kaj boljše.

Druga nam bo morda že prinesla preživetje, a to zgolj na kratek rok. Če ne rastemo, padamo. Lahko smo prepričani, da se bo vsak trenutek pojavil nekdo, ki bo v našem pomanjkanju investicij prepoznal priložnost zase.

Tretja na papirju izgleda super, a predpostavlja, da so potrošniki zgolj ovce, na katere enostavno vplivamo z vedno novimi trženjskimi sporočili, in pri tem zanemarjamo premetenost sodobnega superpotrošnika.

A obstaja še četrta možnost.

Ta se začne in konča s pogumom.

S pogumom, da namesto stalnega recikliranja vedno istih ukrepov, raje naredimo nekaj novega:

  • Razvijemo nov poslovni model, ki spodkopuje že vzpostavljene.
  • Napademo povsem nov trg, kjer konkurence še ni ali pa je ta šibka.
  • Tako močno inoviramo produkt, da bo konkurenca ostala daleč za nami.
  • Močno investiramo v kanale, kjer je konkurenca slabo prisotna.

Vem, vse to se sliši kot iz kakšnega nakladaškega management učbenika, ki nima veliko zveze s prakso.

A je kljub temu resnica.

Ko gledamo, kako okoli nas svet počasi drsi navzdol, imamo pred sabo enostavno odločitev: bomo z njim drseli navzdol tudi mi, ali pa bomo ukrenili nekaj povsem drugačnega.

Nekaj, kar bo zahtevalo drugačen pogled.

Nekaj, kar bo zahtevalo pogum …

Deli

Arhiv