Marketinški pogum ima tudi drugo plat medalje. Poganja ga namreč strah. Strah, da se bo rast zaustavila. Strah, da smo že dosegli svoj prodajni plafon. Strah, da ...
Marketinški pogum ima tudi drugo plat medalje.
Poganja ga namreč strah.
Strah, da se bo rast zaustavila. Strah, da smo že dosegli svoj prodajni plafon. Strah, da lahko že naslednje obdobje začnemo stagnirati, ali celo huje, padati. Strah, da je za vogalom že pripravljen konkurent, ki nam bo odvzel tržni delež.
Realen strah, ki ga mora vsak tržnik čutiti do kosti.
Če smo prišli v fazo, kjer nam lastni ego ta strah blokira, smo zagotovo v spirali navzdol.
Ta strah je nujna sestavina za naš naslednji preboj. Žene nas k novemu razvoju. Žene nas, da v vsakem trenutku razmišljamo o tistem nečem novem, s čimer bomo zagotovili naslednjo fazo rasti.
Ta strah je pravzaprav edino, kar stoji med nami in med dolgoročnim prepadom.
Kajti bodimo odkriti: če ne rastemo, padamo.
Če v današnjem svetu ne gremo naprej, smo lahko prepričani, da se bo za vogalom pojavil nekdo, ki nam bo pojedel kosilo.
Na neki delavnici pred nekaj tedni je nekdo rekel, da vedno obstaja zgornja meja rasti. Da vedno pridemo do točke, ko rast ni več mogoča.
Takoj, ko začnemo razmišljati tako, je že konec. Smo se že vdali.
Najpomembnejše vprašanje za vsakogar izmed nas je, s čim bomo dosegli naslednji veliki preboj.
Ne kako bomo izvedli naslednjo kampanjo. Ne kako bomo malenkost optimizirali svoja sredstva. Temveč naslednji veliki preboj.
Kako lahko dosegamo to mitološko stalno rast?
Le z uvajanjem prebojev, ki nas popeljejo na naslednjo stopnjo.