Deli

Zaradi vedno bolj množične uporabe spletnih skupnosti Foursquare in Gowalla, ki uporabnikom omogočata objavo krajev, v katerih se v določenem trenutku nahajajo, se vedno bolj razvija tudi oglaševanje z geografskim ciljanjem. Z novo storitvijo »Places«, ki jo je uvedel Facebook in v sklopu katere lahko uporabniki označijo svojo trenutno lokacijo, pa naj bi se tovrstno oglaševanje le še povečalo. Nekateri največji oglaševalci so takšno ciljanje že preizkusili, zelo dobre izkušnje pa ima tudi podjetje Pepsi. Na podlagi geografskega ciljanja mu je namreč uspelo dodatno spodbuditi uporabnike, da so obiskali kraje, kjer prodajajo izdelke Pepsi. Pridobilo pa je tudi uporabne podatke o krajih, na katerih uporabniki najpogosteje kupujejo Pepsi izdelke, te pa bodo v prihodnosti lahko uporabili za bolj podrobno načrtovanje promocij v posameznih krajih. Podobne akcije sta do sedaj preizkusili tudi podjetji Ford in Starbucks.

Deli

Arhiv