Podatki sami po sebi ne pomenijo nič. Spremeniti te podatke v smiselne, uporabne izkušnje, pa pomeni vse. In to lahko naredi kreativa. Tisti, ki to razumejo, vedo, da nič ne odpravlja omejitev kreativnosti bolje kot podatki.
Podatki sami po sebi ne pomenijo nič. Vsako podjetje na tem planetu ima danes na voljo bistveno več podatkov kot še nekaj let nazaj. V bistvu se je 90 odstotkov podatkov zbralo v zadnjih nekaj letih. Spremeniti te podatke v smiselne, uporabne izkušnje, pa pomeni vse. In to lahko naredi kreativa. Tisti, ki to razumejo, vedo, da nič ne odpravlja omejitev kreativnosti bolje kot podatki. Podatki so pot do večjih, boljših, drznejših in bolj razburljivejših idej.
Ključne prednosti, ki so na voljo kreativcem ob uporabi podatkov:
1. Podatki razširjajo ustvarjalne možnosti. Podatki pomagajo ugotoviti, kako, kje in zakaj vstopajo potrošniki v interakcijo z blagovnimi znamkami. Potrošniki si želijo drznih, integriranih in povezanih izkušenj. Tako mora kreativa združevati vse možne oglaševalske taktike, ki so na voljo, da zadovoljijo potrebe na vsaki stopnji nakupne poti. Edina omejitev pri tem je naša domišljija.
2. Podatki omogočajo rast idej. Tradicionalna kampanja živi samo nekaj mesecev in se s časom slabša. Z uporabo podatkov pa lahko kreativni timi identificirajo komponente idej, ki so se najbolje obnesle, in gradijo na njih skozi čas. Dobre ideje lahko živijo v nedogled. Ker digitalna tehnologija omogoča znamkam vključenost občinstev v oglaševalčeve zgodbe, lahko ideje rastejo in rastejo. Občinstvo sodeluje in goji idejo naprej prek lastnih, plačljivih in prisluženih medijev.
3. Podatki omogočajo več različnih čustvenih sprožilcev. Leta so imeli kreativni timi na voljo zgolj omejen nabor čustev, na katerih so lahko gradili svoje kampanje. Navadno so skušali biti v svojih kampanjah zabavni, saj so želeli zaobjeti čim širše občinstvo, pri tem pa so le redki tudi dejansko uspeli. Podatki pa omogočajo, da kreativci razdelijo občinstva na posamezne segmente, od katerih ima vsak svoje čustvene potrebe. Tako lahko znamke ustvarjajo globlje vezi s svojimi potrošniki, saj bolje razumejo, kaj si ti želijo na določenih točkah nakupnega procesa. Tako ni potrebe po zabavnih zgodbah, ki naj bi bile za vse. Lahko so zelo specifične in uporabijo pristne čustvene sprožilce.