Podjetje Integrated Media Measurement Inc. (IMMI) je izvedlo raziskavo, s katero so ugotovili, da petina Ameriških televizijskih gledalcev spremlja televizijske programe prek interneta – še posebej to velja za zaposlene ženske. Od teh jih 50 odstotkov spremlja oddaje, takoj ko so na voljo, kar kaže na to, da postaja računalnik vse bolj nadomestek za »televizijsko škatlo«. Druga polovica pa gleda oddaje, ki so jih zamudili ali pa ponovno gledajo dele oddaj, ki so jim bili najzanimivejši.
Gre za prvo raziskavo, ki kaže na to, da obstaja pomembno število ljudi, ki spremljajo »primetime« oddaje prek spleta, ne pa tudi prek televizijskih ekranov. Gre pretežno za bele, nadpovprečno izobražene zaposlene ženske, v starosti 25 do 44 let. Pri IMMI pravijo, da zato, ker so ženske najbolj obremenjene s službo in zasebnim življenjem in posledično nimajo časa, da bi se usedle in bile vezane na spored TV programov. Prav tako pogosto nimajo časa, da bi si neko oddajo pogledale v času predvajanja na televiziji, zato se poslužijo spleta in si pogledajo izpuščene epizode ob času, ki jim najbolj ustreza.
Za namen raziskave so anketirali tri tisoč najstnikov in odraslih, katerim so dali mobilne telefone, da so lahko sledili njihovi medijski potrošnji.