Deli

Koronavirus je dobesedno čez noč spremenil naš vsak dan in celo tudi večja, globalna podjetja prisilil v transformacijo komunikacije s potrošniki. Kaj se lahko od dobrih praks za krepitev odnosov s potrošniki naučijo manjša podjetja?

Pet stebrov za komunikacijo v spremenjenih razmerah - iPROM - Novice iz sveta

Harvard Business Review je na podlagi izkušenj in raziskav ponudil pet ključnih stebrov za ohranjanje vezi s potrošniki v spremenjenih razmerah:

Humanizirajte svoje podjetje

Podjetje lahko s komunikacijo pokaže razumevanje resnosti okoliščin in skrb za potrošnike. Za takšno komunikacijo so primerni družbeni mediji, kjer se podjetja neposredno povezujejo s potrošniki, in e-pošta, ki je odličen kanal za posredovanje različnih priporočil za ohranjanje zdravja in preventivnih ukrepov.

Izobražujte o spremembah

Podjetja naj potrošnike izobrazijo o spremembah poslovanja. Čeprav so spremembe napovedali že vladni ukrepi, je priporočljivo, da tudi podjetje izrazi skrb za informiranost in potrošnikom sporoči vse novosti glede razpoložljivosti izdelkov v spletnih trgovinah, povračilu sredstev ob nezadovoljstvu, novih delovnih časov ipd.

Zagotovite stabilnost

Blagovne znamke naj pojasnijo, kako bodo kljub spremenjenim okoliščinam zagotavljale pričakovano storitev, ki jo potrošniki cenijo. Tudi v kriznih časih storitve podjetja ne smejo bistveno odstopati od norm, ki jih dosegajo v normalnih razmerah.

Revolucionirajte ponudbo

Ob zagotavljanju stabilnost ponudbe so blagovne znamke primorane predstaviti tudi novosti, ki omogočajo nemoten stik z blagovno znamko – naj bo to nova spletna trgovina, svetovanje prek video klica ali nov klepetalni robot za pomoč strankam.

Obvladujte prihodnost

Podjetja, ki bodo obvladala trenutno situacijo, bodo pridobila znanje za prihodnost. Hitro prilagajanje v trenutnih razmerah bo koristilo v prihodnosti, ki bo zagotovo prinesla nove izzive, potrošniki pa bodo podjetje videli kot močnega in zaupanja vrednega partnerja.

S pravim odnosom do potrošnikov in zavedanjem o tem, kaj ljudje trenutno potrebujejo, se lahko podjetja iz trenutno krize vrnejo še močnejša. Pri tem pa to obdobje koronakrize in socialne distance ponuja izjemne priložnosti, da se podjetja pospešeno digitalizirajo in za vzpostavitev in ohranjanja odnosa s potrošniki izkoristijo moč digitalnih kanalov, ki v tem času beležijo rekordno rast.

Deli

Arhiv