Deli

E-poštni marketing se ne spreminja tako hitro kot druga digitalna orodja, a se kljub temu razvija. Z razvojem tehnologij in analizo podatkov se odpirajo številne možnosti za personalizacijo in testiranje.

Pet kriterijev za vrednotenje vaše strategije e-poštnega marketinga - iPROM - Novice iz sveta

Časi, ko smo se lahko zanašali na uspešnost e-poštnega marketinga s tem, da smo na celoten e-poštni seznam poslali enako e-poštno sporočilo, so mimo. Danes je e-poštni marketing učinkovito marketinško orodje, ki ponuja dosledno donosnost naložb, zato so pri eMarketerju pripravili pet kriterijev za presojo učinkovitosti strategije vašega e-poštnega marketinga. Ključna vprašanja, ki si jih morate zastaviti za vrednotenje svoje strategije e-poštnega marketinga, povzemamo v nadaljevanju.

1. Pridobitev novih prejemnikov e-poštnih sporočil in vzdrževanje seznama:

  • Kako uspešni ste pri pridobivanju novih e-poštnih naslovov, ki jim želite tržiti svoje izdelke oz. storitve?
  • Kakšen je vaš postopek za vzdrževanje urejenega e-poštnega seznama?

2. Personalizacija in segmentacija:

  • Kako enostavno in pogosto izkoriščate možnosti segmentacije svojega e-poštnega seznama za pošiljanje ustreznejših sporočil?
  • Ali uporabljate personalizacijo individualno, z uporabo sprožilcev in drugih ključnih signalov za povečanje ustreznosti e-sporočil za prejemnika?

3. Večkanalni pristop:

  • Ali imate možnost integracije e-poštnega marketinga s sporočili SMS in klepetom v živo?
  • Ste povezani z drugimi oddelki v podjetju in imate omogočen pretok informacij med oddelki?

4. Testiranje:

  • Kako pogosto skušate pri pošiljanju e-poštnih sporočil izboljšati svoje rezultate?
  • Ali rezultate testiranja dobiva samo oddelek, ki je odgovoren za strategije e-poštnega marketinga, ali tudi oddelek, ki je odgovoren za celotno strategijo blagovne znamke?

5. Notranji procesi:

  • Kako uspešni ste pri merjenju uspešnosti svojega e-poštnega marketinga?
  • Ali ste dovolj agilni, da lahko spremenite svoje taktike v trenutku?

»V iPROMu svetujemo, da e-poštni marketing premišljeno vpletete v svojo digitalno komunikacijsko strategijo, pri razširitvi seznama prejemnikov e-poštnih sporočil pa priporočamo uporabo različnih zanimivih aktivacij v kombinaciji z digitalnim oglaševanjem in seveda zajem stika (e-pošte) strank na vsaki točki, kjer je to smiselno,« dodaja Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROMu.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv