Pričakovanja potrošnikov glede uporabniške izkušnje na različnih napravah so vse večja - v zameno, da je ta odlična, pa so blagovni znamki pripravljeni posredovati tudi nekaj informacij o sebi.
Današnji kupci imajo visoka pričakovanja – želijo si odlično uporabniško izkušnjo, ne glede na napravo, ki jo uporabljajo. Hkrati takoj opazijo, ko se izkušnja poslabša. Raziskava podjetja Adobe je denimo pokazala, da 66 odstotkov lastnikov naprav občuti nezadovoljstvo, kadar vsebina na različnih napravah ni sinhronizirana.
In katera je tista demografska skupina z največ napravami? Milenijci, seveda. Adobe razkriva, da je med njimi kar 90 odstotkov takšnih, ki naprave med določeno aktivnostjo menjuje; med vsemi anketiranimi pa je takih skoraj 80 odstotkov.
V zameno za bolj personalizirano izkušnjo pa so sodobni potrošniki pripravljeni posredovati tudi informacije o sebi. Kar 90 odstotkov lastnikov naprav je z blagovno znamko pripravljenih deliti vsaj en pomemben podatek, pri čemer prednjačijo tisti iz generacije X (98 odstotkov), sledijo milenijci (94 odstotkov), 86 odstotkov pa je takih, ki so starejših od 54 let.