Personalizacija oglasov je med potrošniki v bolj pomembna kot popusti in promocije, kaže aktualna raziskava podjetja Harris Interactive.
Za potrošnike v Združenem kraljestvu je bistveno bolj pomembna personalizacija digitalnih oglasov v primerjavi z enkratnimi popusti ali s promocijami, kaže nova raziskava podjetja Harris Interactive. 40 odstotkov potrošnikov, zajetih v raziskavo, letos ni nameravalo sodelovati v nakupih ob črnem petku. 49 odstotkov pa bi se jih vseeno ukvarjalo z oglasom za blagovno znamko ali izdelke, ki so jim naklonjeni, če bi bil ta personaliziran. Personalizacija je še posebej priljubljena med potrošniki, ki sodijo v skupino milenijcev, saj jih je kar 73 odstotkov dejalo, da bi resno razmislili o ukvarjanju z oglasom, ki bi bil povezan z njihovimi nakupovalnimi izbirami.
Personalizacija in učinkovita optimizacija oglasov
Potrošniki danes nimajo časa in potrpljenja za neustrezno oglaševanje. Če lahko trgovci z napovedno tehnologijo, ki uporablja umetno inteligenco, personalizirajo in učinkovito optimizirajo oglase v formate, ki jih imajo kupci raje, bodo za to nagrajeni.
Tudi prilagojeni, geolokacijski oglasi so dober način za ustvarjanje zanimanja. 70 odstotkov milencijcev in 48 odstotkov starih med 35 in 54 let pravi, da bi se bolj verjetno ukvarjali z oglasom, ki bi temeljil na njihovi trenutni lokaciji.
Personalizacija mora biti vedno cilj
»Združevanje spletnega in nespletnega vedenja kupca je težavno, a personalizacija bi vedno morala biti cilj. Raziskave kažejo, da je stanje v Združenem kraljestvu na tem področju slabo. 98 odstotkov potrošnikov v Združenem kraljestvu meni, da obstaja ‘slaba personalizacija’, in sicer zaradi zastarelih podatkov, ki jih imajo blagovne znamke, napačnega pridobivanja osebnih podatkov ter izdelave predpostavk, ki temeljijo na eni sami interakciji s potrošnikom,« menijo v podjetju Sitecore. »To se zgodi, ker imajo blagovne znamke več različnih orodij za vpogled v podatke. Samo s povezovanjem različnih virov podatkov je mogoče zagotoviti personalizirano potrošniško izkušnjo.«
Ključni vidik personalizacije je izbira pravega mesta za serviranje oglasov. V vseh starostnih skupinah, zajetih v raziskavo, je video najbolj priljubljen oglasni format. Tudi digitalni oglasi so bili pri vprašanih sprejeti pozitivno. Z njimi bi se ukvarjalo 63 odstotkov vprašanih. Ta delež se pri milenijcih še poveča, in sicer na 84 odstotkov. Ti tudi v večini nakupujejo prek spleta (66 %).
Blagovne znamke in trgovci se morajo s svojimi oglaševalskimi strategijami pametno odzvati na današnje tehnološko izkušene kupce. Zanašanje na pristop »enako sporočilo za vse« je zastarelo. Blagovne znamke morajo dokazati, da razumejo potrošnike ali pa jih ne bo več.