Potrošniki se z blagovno znamko resda velikokrat najprej srečajo na spletni strani, vseeno pa je enako pomembna tudi personalizacija na vseh drugih kanalih.
Spletno mesto pogosto predstavlja prvo točko stika s potrošnikom. Prav zato je smiselno premisliti, kako zagotoviti čim boljšo potrošniško izkušnjo. Personalizacija je eden od načinov, kako narediti odličen vtis in povečati vključenost potrošnikov že na samem začetku. Vseeno pa je enako pomembna tudi integrirana personalizirana izkušnja, ki sega izven spletnega mesta in vključuje druge kanale.
Podjetje Sailthru vsako leto ocenjuje zmogljivosti personalizacije prodajalcev na drobno na spletu, v e-pošti, na mobilnih napravah in drugih kanalih. Blagovne znamke so glede na lansko leto močno napredovale, saj vsi s strani Sailthruja ocenjeni trgovci na drobno, razen dveh, potrošnikom na primer omogočajo ustvarjanje profilov, ki omogoča personalizacijo.
Pomemben kanal komuniciranja s potrošniki je tudi e-pošta, ki jo večina potrošnikov prebira dnevno. Vseeno pa blagovne znamke včasih komunicirajo prepogosto. Odlična praksa, ki jo ponujajo nekatere blagovne znamke, je, da potrošniki sami izberejo, kolikokrat tedensko oz. mesečno želijo prejemati e-poštna sporočila.
Mobilne aplikacije so postale eden izmed pomembnejših kanalov komuniciranja. Ocene stopnje personalizacije so tu visoke, kar je mogoče pripisati dejstvu, da imajo uporabniki na mobilnih aplikacijah ustvarjene profile, te pa so povezane tudi z ostalimi kanali, kot so e-pošta in družbena omrežja.
Podjetje Sailthru je na podlagi anketiranja 1500 potrošnikov ugotovilo, da ti najbolj cenijo večkanalno personalizacijo, ki sega tudi izven digitalnega ekosistema.
Čim večja je povezava med digitalnimi in fizičnimi točkami stika, tem večja je možnost, da bo potrošnik s potrošniško izkušnjo bolj zadovoljen.