Marketinški strokovnjaki verjamejo, da si potrošniki želijo vse bolj prilagojene digitalne izkušnje. Po drugi strani pa so potrošniki glede razkrivanja osebnih podatkov vedno bolj skeptični.
Personalizacija je postala središče marketinških strategij, saj potrošniki cenijo prilagojeno komunikacijo. Osebna komunikacija pa temelji na podatkih, ki jih potrošniki razkrijejo s težkim srcem.
Nova raziskava, ki je vključevala 1100 odraslih Američanov in jo je izvedla Fundacija za raziskave oglaševanja (ARF), kaže na manjše zaupanje potrošnikov glede razkrivanja osebnih podatkov. V primerjavi z letom 2018 so anketiranci pokazali nekoliko več strahu glede izmenjave osebnih podatkov za personalizirano izkušnjo. Ljudi najbolj skrbi razkrivanje podatkov, kot so domači naslov, ime in priimek ter e-poštni naslov. Do nezaupanja prihaja predvsem zaradi nerazumevanja namena uporabe osebnih podatkov. Ključno je, da blagovna znamka na »poljuden« način pojasni, za kaj bodo podatki uporabljeni in kakšne koristi bodo od tega imeli uporabniki.
Raziskava je poleg zaupanja glede podatkov raziskovala tudi zaupanje različnim digitalnim medijem oz. kanalom komuniciranja. Največje zaupanje potrošniki izkazujejo družbenim medijem, saj menijo, da se tam nahajajo »njim podobni ljudje«.
Ljudje so vse bolj občutljivi na vprašanja zasebnosti. Prav zato je naloga oglaševalcev oz. marketinških strokovnjakov, da jasno opredelijo namen uporabe podatkov. Tako bodo potrošniki podjetjem bolj zaupali, koristi pa si bosta delili obe strani – tako stran povpraševanja kot stran ponudbe.