Da lahko blagovne znamke z maloprodajnimi programi zvestobe danes razvijejo trajne odnose s svojimi uporabniki, so ključna partnerstva med blagovnimi znamkami, bankami in kartičnimi mrežami.
Ker se je zvestoba potrošnikov v letu 2020 do določenih znamk zmanjšala, jih morajo trgovci ponovno doseči tam, kjer trenutno opravljajo nakupe – na spletu. Spletna prodaja naj bi po napovedih eMarketerja letos predstavljala 15,3 % maloprodaje v ZDA, do leta 2025 pa naj bi se ta odstotek povzpel na skoraj četrtino.
Zaradi hitre rasti spletne prodaje morajo blagovne znamke, ki nudijo programe zvestobe, ponovno razmisliti, kako pridobiti zveste stranke in ohraniti vrednost zanje. Kot dobra rešitev se kaže partnerstvo med blagovnimi znamkami in bankami. Medtem ko koristi soznamčenja ostajajo enake, pa so se strategije za privabljanje kupcev spremenile.
Programi zvestobe se digitalizirajo znotraj znamčenih platform z integriranimi bančnimi karticami; z virtualnimi karticami, mobilnimi aplikacijami ter digitalno denarnico je nakupna izkušnja lahko še boljša, večkratni nakupi pa enostavnejši za uporabnike in donosnejši za trgovce.
Temu trendu sledijo tudi slovenska podjetja in najprodornejši trgovci v svoje programe zvestobe že vključujejo plačilne kartice.
»Med njimi je podjetje OMV Slovenija, ki je svoj klub zvestobe z obstoječo kartico OMV SMILE & DRIVE nadgradilo še s plačilno kartico OMV Card Shop za plačevanje goriva za pravne osebe, ki je na voljo za nakup tudi prek spleta. V iPROMu smo zasnovali oglasno akcijo za obe kartici ter naročniku pomagali doseči ponovno aktivnost obstoječih (neaktivnih) članov kluba zvestobe OMV SMILE & DRIVE in pridobiti nove poslovne uporabnike plačilne kartice OMV Card Shop. Za uspeh kampanje je bil izredno pomemben tudi bogat podatkovni silos, ki podjetju OMV Slovenija omogoča natančnejše nagovarjanje svojih strank in doseganje potencialnih strank z novimi izdelki,« je s komentarjem pospremil novico Andrej Beširevič, vodja oddelka za digitalne koncepte v iPROMu.