Deli

Ameriški oglaševalci iz panoge blago široke potrošnje (FMCG) bodo letos digitalnemu oglaševanju namenili skoraj 6 milijard ameriških dolarjev, kar predstavlja 18,2 odstotka več kot v letu 2015.

Panoga »FMCG« z visokimi vložki v digitalno oglaševanje - iPROM Novice iz sveta

Kljub temu, da panoga FMCG (blago široke potrošnje) največ vlaga v oglaševanje, pa jo pri vložkih v digitalno oglaševanje prehitevajo druge panoge, saj njena, skoraj 6 milijard dolarjev težka naložba, predstavlja zgolj 8,7 odstotka vseh naložb v digitalno oglaševanje v letu 2016, pravi eMarketerjevo poročilo »The US CPG and Consumer Products Industry 2016: Digital Ad Spending Forecast and Trends.« A največja oglaševalca iz panoge, Procter & Gamble in L’Oréal, bosta še naprej velik del svojih proračunov namenjala digitalu.

Kar je bilo v letu 2015 še trend – mobilno, digitalni video, programatično oglaševanje – je letos postalo osrednja točka oglaševalskih prizadevanj. Tako v primeru mobilnega in video oglaševanja znamke lovijo navade kupcev, kar se tiče programatičnega oglaševanja, pa znamke izkoriščajo priložnosti, ki jim jih dajejo množice podatkov za boljše ciljanje potrošnikov.

Deli

Arhiv