Prodajni svetovalec (Business Development Manager) za tehnologijo podatkovnega oglaševanja (m/ž) - iPROM Novice

K sodelovanju vabimo prodajnega svetovalca (Business Development Manager) za tehnologijo podatkovnega oglaševanja (m/ž)

Zaradi hitre rasti in širitve na mednarodne trge v svoje vrste vabimo prodajnega svetovalca, ki bo odgovoren za rast in pospeševanje razvoja novih poslovnih priložnosti na najhitreje rastočem portfelju iPROMa – na področju oglaševalske tehnologije in podatkovnega oglaševanja.

Preberi več
Zaposlimo oblikovalca/front-end razvijalca (m/ž) - iPROM Novice

Zaposlimo oblikovalca/front-end razvijalca (m/ž)

V iPROMu iščemo sodelavca, hibrida med oblikovalcem in front-end razvijalcem. Znaš programirati v jezikih HTML5, CSS3 in JavaScript? Poznaš orodja, kot so Adobe Illustrator, Photoshop, Animate? Imaš smisel za estetiko, si ustvarjalen/-a, natančen/-a in samoiniciativen/-a? Potem ti je spodaj opisano delovno mesto pisano na kožo.

Preberi več
Iščemo proaktivno vodjo projektov (m/ž) - iPROM  Novice

Iščemo proaktivno vodjo projektov (m/ž)

Širimo ekipo predanih iPROMovcev, zato v svoje vrste vabimo zavzetega vodjo projektov (m/ž), ki bo skrbel za dovršenost projektnega vodenja in odličnost izvedbe. Novemu sodelavcu nudimo zanimivo delo na različnih projektih, mentorstvo ter sodelovanje v ekipi digitalnih navdušencev.

Preberi več
V svoje vrste vabimo skrbnika ključnih strank (m/ž) - iPROM Novice

V svoje vrste vabimo skrbnika ključnih strank (m/ž)

Zaradi pospešene rasti podjetja, regijske širitve ter razvoja novih rešitev in storitev na področju digitalnega oglaševanja iščemo izkušeno, motivirano in prodajno naravnano osebo, ki bo skrbela za pridobivanje in negovanje odnosov z blagovnimi znamkami na domačem in mednarodnih trgih.

Preberi več
Simon Cetin za Super Znamko: Prihodnost je svetla za vse, ki razumejo, da so podatki temelj dodane vrednosti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Super Znamko: Prihodnost je svetla za vse, ki razumejo, da so podatki temelj dodane vrednosti

Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM, je v intervjuju za revijo Super Znamka razkril, zakaj so podatki ključna sestavina učinkovite večkanalne strategije oglaševanja, ki se osredotoča na celotno nakupno pot uporabnika, nam pomaga bolje razumeti, kaj pritegne in zadrži pozornost uporabnikov ter kako se potrošniki povezujejo z blagovno znamko. Pogovor se je dotaknil zanimivih tem, ki so ključne za sodobno razumevanje digitalnega okolja, kot so preplet spletnih in nespletnih medijev, večkanalne strategije, vsepovezani potrošniki, prikazno oglaševanje, pomen poslanstva znamke v primerjavi z operativno izvedbo tržnih aktivnosti, tehnologija za programatično povezovanje podatkov, metaverzum ter vloga in pomen lastnega podatkovnega skladišča.

Preberi več
Potrošniki vse več pozornosti namenjajo zasebnosti in zaščiti podatkov - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniki vse več pozornosti namenjajo zasebnosti in zaščiti podatkov

Potrošniki so svoje osebne podatke z oglaševalci pripravljeni deliti, če s tem pridobijo določeno korist.

Preberi več
Oglaševalski izzivi glede zasebnosti podatkov - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševalski izzivi glede zasebnosti podatkov

Na področju zasebnosti podatkov se oglaševalci in založniki soočajo s številnimi izzivi.

Preberi več
Zakonodaja o zasebnosti predstavlja velik izziv za oglaševalsko panogo - iPROM - Novice iz sveta

Zakonodaja o zasebnosti predstavlja velik izziv za oglaševalsko panogo

Medtem ko so oglaševalci svojo energijo vlagali v to, kaj bodo storili, ko bo Google postopoma opustil piškotke tretjih oseb, se je pojavila še večja grožnja – predpisi o zasebnosti uporabnikov spleta in digitalnih medijev.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: Raziskava Medijska potrošnja 2022 ponuja pomembne uvide v trende na slovenskem medijskem trgu - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Andrej Ivanec za Marketing magazin: Raziskava Medijska potrošnja 2022 ponuja pomembne uvide v trende na slovenskem medijskem trgu

Marketing magazin je predstavil povzetke raziskav družb iPROM in Valicon o medijskih navadah slovenskih uporabnikov spleta v letu 2022, ki sta jih s komentarji pospremila Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu in Matjaž Robinšak, direktor raziskav in partner v Valiconu. Aktulna raziskava je pokazala, da vprašani bolj zaupajo medijem odprtega spleta, kot so vsebinski spletni mediji, spletne trgovine, spletne strani podjetij in spletni novičarski portali, kot pa vsebinam v ograjenih vrtovih, ki so v večji meri del platform družbenih medijev.

Preberi več
Rast naložb v digitalno oglaševanje v ZDA bo letos presegla 12-odstotkov - iPROM - Novice iz sveta

Rast naložb v digitalno oglaševanje v ZDA bo letos presegla 12-odstotkov

Digitalno oglaševanje bo letos v ZDA doseglo 71,8 odstotka celotnih naložb za oglaševanje, kar predstavlja 16 odstotnih točk več kot leta 2019.

Preberi več

Arhiv