Oglaševalski izzivi glede zasebnosti podatkov - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševalski izzivi glede zasebnosti podatkov

Na področju zasebnosti podatkov se oglaševalci in založniki soočajo s številnimi izzivi.

Preberi več
Zakonodaja o zasebnosti predstavlja velik izziv za oglaševalsko panogo - iPROM - Novice iz sveta

Zakonodaja o zasebnosti predstavlja velik izziv za oglaševalsko panogo

Medtem ko so oglaševalci svojo energijo vlagali v to, kaj bodo storili, ko bo Google postopoma opustil piškotke tretjih oseb, se je pojavila še večja grožnja – predpisi o zasebnosti uporabnikov spleta in digitalnih medijev.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: Raziskava Medijska potrošnja 2022 ponuja pomembne uvide v trende na slovenskem medijskem trgu - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Andrej Ivanec za Marketing magazin: Raziskava Medijska potrošnja 2022 ponuja pomembne uvide v trende na slovenskem medijskem trgu

Marketing magazin je predstavil povzetke raziskav družb iPROM in Valicon o medijskih navadah slovenskih uporabnikov spleta v letu 2022, ki sta jih s komentarji pospremila Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu in Matjaž Robinšak, direktor raziskav in partner v Valiconu. Aktulna raziskava je pokazala, da vprašani bolj zaupajo medijem odprtega spleta, kot so vsebinski spletni mediji, spletne trgovine, spletne strani podjetij in spletni novičarski portali, kot pa vsebinam v ograjenih vrtovih, ki so v večji meri del platform družbenih medijev.

Preberi več
Rast naložb v digitalno oglaševanje v ZDA bo letos presegla 12-odstotkov - iPROM - Novice iz sveta

Rast naložb v digitalno oglaševanje v ZDA bo letos presegla 12-odstotkov

Digitalno oglaševanje bo letos v ZDA doseglo 71,8 odstotka celotnih naložb za oglaševanje, kar predstavlja 16 odstotnih točk več kot leta 2019.

Preberi več
Simon Cetin za DMS: Smo v obdobju transformacije, ker so se podjetja začela zavedati pomena podatkov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za DMS: Smo v obdobju velike transformacije, ker so se podjetja začela zavedati pomena podatkov

Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM, je na septembrskem mesečnem srečanju Društva za marketing Slovenije na temo trendov razvoja Web 3.0 predstavil svojo vizijo in poglede na nadaljnji razvoj spleta. Pojasnil je, zakaj je razumevanje novih pravil in trendov v oglaševalski industriji danes ključno za učinkovit trženjski nastop ter konkurenčno prednost blagovnih znamk v prihodnosti.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona: Na spletu bolj zaupamo medijskim vsebinam, ki so del odprtega spleta

Raziskava družb iPROM in Valicon o medijskih navadah slovenskih uporabnikov spleta v letu 2022 je pokazala, da vprašani bolj zaupajo medijem odprtega spleta, kot so vsebinski spletni mediji, spletne trgovine, spletne strani podjetij in spletni novičarski portali, kot pa vsebinam v ograjenih vrtovih, ki so v večji meri del platform družbenih omrežij.

Preberi več
Zaposlimo digitalnega analitika (m/ž) - iPROM Novice

Zaposlimo digitalnega analitika (m/ž)

K sodelovanju vabimo digitalnega analitika (m/ž) z razumevanjem digitalnega okolja in orodij, z znanjem obdelave podatkov v večkanalnem okolju z namenom ustvarjanja poslovnih priložnosti za naročnike iz različnih gospodarskih dejavnosti.

Preberi več
Nagrada WEBSI Spletni prvaki za 2022 za tehnološko rešitev Ljubljana Airport Fly - iPROM Novice

Nagrada WEBSI Spletni prvaki za 2022 za tehnološko rešitev Ljubljana Airport Fly

Družba iPROM je za tehnološko rešitev Ljubljana Airport Fly, ki jo je razvila za upravljalca ljubljanskega letališča Fraport Slovenija, na podelitvi nagrad WEBSI Spletni prvaki za leto 2022 osvojila prvo mesto v kategoriji Uporaba naprednih tehnologij.

Preberi več
Miha Rejc za Marketing magazin: Uporaba lastnih podatkov na hrbtenici OpenRTB je jedro odprtega oglaševalskega spleta - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Miha Rejc za Marketing magazin: Uporaba lastnih podatkov na hrbtenici OpenRTB je jedro odprtega oglaševalskega spleta

V prejšnjem blog zapisu za Marketing magazin je Miha Rejc, vodja oddelka za celostne digitalne strategije v iPROMu, Svetovna digitalna medijska krajina ter digitalno oglaševanje: ograjeni vrtovi in odprti splet pojasnil ločnico med mediji, ki so del t. i. odprtega spleta, in platformami, ki jih imenujemo tudi ograjeni vrtovi, kjer so podatki o uporabniki in njihovih odzivih na oglasna sporočila na voljo le upraviteljem teh platform oziroma lastnikom teh sistemov. Izpostavil je ključne prednosti, ki jih odprti splet ponuja oglaševalcem, kot so agilnost, povezovanje podatkov in transparentnost. V tem zapisu pa je osvetlil še uporabniški vidik razumevanja razlik ter zakaj preudarni oglaševalci in uspešne blagovne znamke razumejo, da je odprti splet ključen za učinkovito strategijo digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Vlaganja v digitalno oglaševanje se po dveh divjih letih v večini panog vračajo v ustaljene okvire - iPROM -- Novice iz sveta

Vlaganja v digitalno oglaševanje se po dveh divjih letih v večini panog vračajo v ustaljene okvire

V večini panog se bo poraba za digitalno oglaševanje letos ustalila, večjih nihanj ni pričakovati.

Preberi več

Arhiv