Avtomatizacija oglaševanja z iPROM Private DMP-jem in zakaj svetujemo osnovo prikaznega digitalnega oglaševanja  - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Avtomatizacija oglaševanja z iPROM Private DMP-jem in zakaj svetujemo osnovo prikaznega digitalnega oglaševanja

Kadar govorimo o izvedbi prikaznega oglaševanja z uporabo prvoosebnih podatkov za boljše ciljanje in personalizirano oglaševanje na odprtem spletu, se slej kot prej z naročniki dotaknemo tudi vprašanja o možnosti in smiselnosti avtomatizacije celotnega oglaševalskega procesa.
Avtomatizacija oglaševanja je seveda možna in je izvedljiva na več ravneh. Po navadi se začne z enostavnim pristopom, in sicer z vzpostavitvijo oglasne akcije kontinuiranega osnovnega ponovnega ciljanja uporabnikov lastnih medijev in ciljanja ožjih podobnih občinstev. Posamezne korake in argumente pojasnjujem v nadaljevanju.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona: Nakupna pot slovenskega kupca se v nestanovitnih časih nenehno spreminja

Družbi iPROM in Valicon sta poleti 2023 ponovno izvedli raziskavo o nakupni poti slovenskega kupca. Analizirali sta nakupno obnašanje v kategorijah krediti, počitnice, nakup avtomobila in zabavne elektronike. Ključne ugotovitve tokratne raziskave so, da je nakupna pot kupca močno digitalizirana, da na različnih točkah stika s kupcem digitalni mediji podpirajo tako spletno kot tudi nespletno prodajo, ter da je obnašanje kupcev danes zaznamovano z nestanovitnostjo.

Preberi več
Programatično oglaševanje izboljšuje poslovanje podjetij - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje izboljšuje poslovanje podjetij

Programatično oglaševanje se običajno uporablja za dvig prepoznavnosti blagovne znamke na vrhu nakupnega lijaka, islandska letalska družba pa je z njim povečala prodajo.

Preberi več
Prvoosebni podatki so naložba v prihodnost kako oblikovati oglaševalsko strategijo usmerjeno v zasebnost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Prvoosebni podatki so naložba v prihodnost: kako oblikovati oglaševalsko strategijo, usmerjeno v zasebnost?

Svetovna medijska krajina in oglaševalska industrija se nenehno spreminjata, v luči aktualnih sprememb, pospešene digitalizacije in avtomatizacije z uporabo umetne inteligence pa postaja zasebnost podatkov vse bolj pomembna tema, s katero se aktivno ukvarjajo tudi oddelki za trženje. Zaradi vse večjega zavedanja o pravicah uporabnikov glede podatkov in vse večje odgovornosti za varovanje njihove zasebnosti podjetja reorganizirajo svoje organizacije, da bi izpolnila te zahteve. V iPROMu aktivno spremljamo to področje in se na prihajajoče spremembe proaktivno prilagajamo, tako da svojim naročnikom zagotavljamo najnaprednejše oglaševalskotehnološke rešitve (Ad-Tech), ki varujejo zasebnost uporabnika in ščitijo podatke podjetij kot ključno strateško dobrino.

Preberi več
V ekipo vabimo izkušenega vodjo digitalnih projektov (m/ž) - iPROM - Novice

V ekipo vabimo izkušenega vodjo digitalnih projektov (m/ž)

Iščemo izkušenega vodjo projektov z vsaj štiriletnimi izkušnjami v digitalnem oglaševanju, ki odlično razume digitalni marketing in rabo digitalnih komunikacijskih kanalov ter najnovejše marketinške tehnologije. Pričakujemo predanost kakovosti izvedbe in dovršenost v vodenju projektov. Ponujamo dinamično delo na različnih projektih, mentorstvo in sodelovanje v ekipi digitalnih strokovnjakov.

Preberi več
Zakaj oglaševalska tehnologija velja za sveti gral znamčenja v digitalnem marketingu? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Zakaj oglaševalska tehnologija velja za sveti gral znamčenja v digitalnem marketingu?

Živimo v vznemirljivem in hitro spreminjajočem se digitalnem svetu, kjer tehnološke inovacije, umetna inteligenca in programatične platforme neprestano spreminjajo pravila igre v oglaševalski industriji. Danes blagovne znamke v digitalni gneči prevzemajo vlogo nosilcev vrednosti, ki zagotavljajo kakovost izdelkov in storitev ter pripisujejo vrednost vsebini. Zato ni presenetljivo, da je varnost blagovne znamke postala ključna za uspešno komunikacijo v digitalnem okolju, oglaševalska tehnologija pa sveti gral digitala.

Preberi več
Etičnost marketinške tehnologije, ki jo poganja umetna inteligenca - iPROM - Novice iz sveta

Etičnost marketinške tehnologije, ki jo poganja umetna inteligenca

Umetna inteligenca v marketinški tehnologiji in njen razvoj postavljata v ospredje etična vprašanja, zlasti na področju uravnoteženosti inovacij in zasebnosti.

Preberi več
V iPROMu zaposlimo mlajšo/-ega vodjo digitalnih projektov (m/ž) - iPROM - Novice

V iPROMu zaposlimo mlajšo/-ega vodjo digitalnih projektov (m/ž)

V ekipo vabimo predanega mlajšo/-ega vodjo digitalnih projektov (m/ž), ki bo z zavzetostjo in natančnostjo skrbel za dovršenost projektnega vodenja in odličnost izvedbe. Novemu članu svoje ekipe obljubljamo dinamično delo na različnih digitalnih projektih in priložnost za profesionalno rast pod mentorstvom izkušenih strokovnjakov.

Preberi več
Zaposlimo junior/mid full-stack programerja (m/ž) - iPROM - Novice

Zaposlimo mlajšega full-stack programerja (m/ž)

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Zaradi povečanega obsega dela širimo razvojno ekipo in v svoje vrste vabimo mlajšega full-stack programerja (m/ž).

Preberi več
K sodelovanju vabimo vodjo v razvojnem oddelku - iPROM - Novice

K sodelovanju vabimo projektnega vodjo v razvojnem oddelku (m/ž)

V visokotehnološkem podjetju, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih, zaradi strategije mednarodnega širjenja in realizacije prelomnih projektov, iščemo motiviranega projektnega vodjo (m/ž) za usmerjanje in koordinacijo nalog v našem razvojnem oddelku.

Preberi več

Arhiv