Kako iPROMove neodvisne ad-tech rešitve odgovarjajo na Akt o digitalnih trgih (DMA) - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Žiga Komac

Kako iPROMove neodvisne ad-tech rešitve odgovarjajo na Akt o digitalnih trgih (DMA)

Akt o digitalnih trgih (Digital Markets Act), splošno znan kot DMA, je hitro postal ena od osrednjih točk razprav za podjetja, ki poslujejo v Evropski uniji. Ta regulativa, katere cilj je zagotavljanje poštene konkurence na digitalnih trgih, ima posledice tudi za oglaševalsko industrijo. V tem članku bom na kratko predstavil bistvo DMA ter dodatno predstavil iPROMove neodvisne oglaševalske rešitve kot učinkovito orodje pri krmarjenju v tem novem, hitro spreminjajočem se digitalnem okolju.

Preberi več
Raziskava iPROMa in Valicona: Digitalno oglasevanje v letu 2024 - iPROM - Novica

Raziskava iPROMa in Valicona: Digitalno oglaševanje v letu 2024

Podjetji iPROM in Valicon ponovno izvajata raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Aktualna raziskava za leto 2024 se osredotoča na napovedovanje naložb v digitalno oglaševanje in trende v oblikovanju trženjskega spleta.

Preberi več
Združevanje prvo- in tretjeosebnih podatkov za učinkovite napredne digitalne oglaševalske strategije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Združevanje prvo- in tretjeosebnih podatkov za učinkovite napredne digitalne oglaševalske strategije

V svetu digitalnega oglaševanja so podatki postali ključno orodje za pridobivanje in ohranjanje strank. Zdaj bolj kot kdaj koli prej podjetja potrebujejo zanesljive in natančne podatke, da lahko prilagajajo in optimizirajo svoje marketinške strategije. Digitalno ozaveščena podjetja že snujejo napredne oglaševalske strategije, v katerih uspešno aktivirajo lastne, prvoosebne podatke za potrebe bolj učinkovitega doseganja ciljne skupine.

Preberi več
Programatično oglaševanje: trendi, izzivi in rast - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje: trendi, izzivi in rast

Programatično oglaševanje spreminja način, kako oglaševalci dosegajo svoja ciljna občinstva.

Preberi več
Avtomatizacija oglaševanja z iPROM Private DMP-jem in zakaj svetujemo osnovo prikaznega digitalnega oglaševanja  - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Avtomatizacija oglaševanja z iPROM Private DMP-jem in zakaj svetujemo osnovo prikaznega digitalnega oglaševanja

Kadar govorimo o izvedbi prikaznega oglaševanja z uporabo prvoosebnih podatkov za boljše ciljanje in personalizirano oglaševanje na odprtem spletu, se slej kot prej z naročniki dotaknemo tudi vprašanja o možnosti in smiselnosti avtomatizacije celotnega oglaševalskega procesa.
Avtomatizacija oglaševanja je seveda možna in je izvedljiva na več ravneh. Po navadi se začne z enostavnim pristopom, in sicer z vzpostavitvijo oglasne akcije kontinuiranega osnovnega ponovnega ciljanja uporabnikov lastnih medijev in ciljanja ožjih podobnih občinstev. Posamezne korake in argumente pojasnjujem v nadaljevanju.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona: Nakupna pot slovenskega kupca se v nestanovitnih časih nenehno spreminja

Družbi iPROM in Valicon sta poleti 2023 ponovno izvedli raziskavo o nakupni poti slovenskega kupca. Analizirali sta nakupno obnašanje v kategorijah krediti, počitnice, nakup avtomobila in zabavne elektronike. Ključne ugotovitve tokratne raziskave so, da je nakupna pot kupca močno digitalizirana, da na različnih točkah stika s kupcem digitalni mediji podpirajo tako spletno kot tudi nespletno prodajo, ter da je obnašanje kupcev danes zaznamovano z nestanovitnostjo.

Preberi več
Programatično oglaševanje izboljšuje poslovanje podjetij - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje izboljšuje poslovanje podjetij

Programatično oglaševanje se običajno uporablja za dvig prepoznavnosti blagovne znamke na vrhu nakupnega lijaka, islandska letalska družba pa je z njim povečala prodajo.

Preberi več
Prvoosebni podatki so naložba v prihodnost kako oblikovati oglaševalsko strategijo usmerjeno v zasebnost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Prvoosebni podatki so naložba v prihodnost: kako oblikovati oglaševalsko strategijo, usmerjeno v zasebnost?

Svetovna medijska krajina in oglaševalska industrija se nenehno spreminjata, v luči aktualnih sprememb, pospešene digitalizacije in avtomatizacije z uporabo umetne inteligence pa postaja zasebnost podatkov vse bolj pomembna tema, s katero se aktivno ukvarjajo tudi oddelki za trženje. Zaradi vse večjega zavedanja o pravicah uporabnikov glede podatkov in vse večje odgovornosti za varovanje njihove zasebnosti podjetja reorganizirajo svoje organizacije, da bi izpolnila te zahteve. V iPROMu aktivno spremljamo to področje in se na prihajajoče spremembe proaktivno prilagajamo, tako da svojim naročnikom zagotavljamo najnaprednejše oglaševalskotehnološke rešitve (Ad-Tech), ki varujejo zasebnost uporabnika in ščitijo podatke podjetij kot ključno strateško dobrino.

Preberi več
V ekipo vabimo izkušenega vodjo digitalnih projektov (m/ž) - iPROM - Novice

V ekipo vabimo izkušenega vodjo digitalnih projektov (m/ž)

Iščemo izkušenega vodjo projektov z vsaj štiriletnimi izkušnjami v digitalnem oglaševanju, ki odlično razume digitalni marketing in rabo digitalnih komunikacijskih kanalov ter najnovejše marketinške tehnologije. Pričakujemo predanost kakovosti izvedbe in dovršenost v vodenju projektov. Ponujamo dinamično delo na različnih projektih, mentorstvo in sodelovanje v ekipi digitalnih strokovnjakov.

Preberi več
Zakaj oglaševalska tehnologija velja za sveti gral znamčenja v digitalnem marketingu? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Zakaj oglaševalska tehnologija velja za sveti gral znamčenja v digitalnem marketingu?

Živimo v vznemirljivem in hitro spreminjajočem se digitalnem svetu, kjer tehnološke inovacije, umetna inteligenca in programatične platforme neprestano spreminjajo pravila igre v oglaševalski industriji. Danes blagovne znamke v digitalni gneči prevzemajo vlogo nosilcev vrednosti, ki zagotavljajo kakovost izdelkov in storitev ter pripisujejo vrednost vsebini. Zato ni presenetljivo, da je varnost blagovne znamke postala ključna za uspešno komunikacijo v digitalnem okolju, oglaševalska tehnologija pa sveti gral digitala.

Preberi več

Arhiv