Deli

OTT je močna navzkrižna platforma trženjskega spleta, saj omogoča odlično segmentacijo občinstva in napredno podatkovno analitiko za merjenje oglaševanja.

OTT je najmočnejša navzkrižna platforma trženjskega spleta - iPROM - Novice iz sveta

S številnimi novimi platformami in kanali, ki so na voljo, morajo strokovnjaki v oglaševalski industriji vzpostaviti nove metrike pri načrtovanju strategij in bolje razumeti pričakovano donosnost naložb trženjskih kampanj. Zato je v zlati dobi distribucije še bolj zahtevno kot kdaj koli prej določiti pravo kombinacijo digitalnih platform, ki bi najbolje dostavile želeno sporočilo ciljnemu občinstvu. Med učinkovitejše kanale se zadnja leta uvršča tudi platforma za dostavo TV-vsebine (OTT), ki pa je pri strokovni javnosti še vedno precej podcenjena. OTT-platforme namreč omogočajo odlično segmentacijo občinstva in napredno podatkovno analitiko za merjenje oglaševanja.

OTT najbolj podcenjena priložnost pri monetizaciji prostora v medijih

Največji izziv, s katerim se OTT-platforme soočajo, je percepcija, do so OTT-platforme obravnavane kot pomožna dejavnost. Ko razmišljamo o zlati dobi distribucije, se ljudje pogosto osredotočajo predvsem na mobilne naprave, saj ta segment hitro narašča. Pri tem je treba izpostaviti, da segment OTT-platform dejansko raste hitreje. Od leta 2015 je narastel za kar štirikrat in ta številka se še naprej povečuje. Ko govorimo o prihodnosti digitalnega oglaševanja, bi morali več pozornosti nameniti prav oglaševanju na OTT-platformah.

OTT-platforme bolje ohranjajo gledalčevo pozornost

Poleg tega, da OTT-platforme omogočajo večji doseg TV-vsebine, zagotavljajo tudi daljšo pozornost občinstva. Potrošnja TV-vsebin prek interneta omogoča, da občinstvo spremlja svoje najljubše oddaje kjerkoli in kadarkoli. Zato velja, da so OTT-uporabniki med najbolj pozornimi in zavzetimi.

Platforma OTT ponuja naprednejši način merjenja oglaševanja

V klasični televizijski industriji so določali uspeh vsebin naslednje jutro, in sicer so jih ocenili po ogledih v živo. Digitalne platforme gredo pri tem korak dlje, saj omogočajo naprednejše merjenje učinkovitosti oglaševanja, ne le v živo. Splošno znano je, da obstajajo dobre vsebine, ki nimajo ogromnega števila ogledov v živo, ampak ogledi močno narastejo v dneh po premieri.

Za večji uspeh OTT-platform pri trženju oglasnega prostora je treba spremeniti način razmišljanja oglaševalcev in oglaševalskih agencij. OTT-platforme namreč niso le eden izmed digitalnih kanalov, ampak omogočajo distribucijo visokokakovostne vsebine, ki lahko natančno dosega ciljno občinstvo kjerkoli in kadarkoli. Digitalna televizija omogoča precej več kot klasična, OTT-platforme pa so postale pomemben digitalni kanal, ki ga oglaševalska industrija ne sme spregledati.

Deli

Arhiv