Zaradi novih političnih, gospodarskih in družbenih razmer so se spremenili podatki o potrošnikovih navadah, zato je priporočen ponoven premislek o podatkih, ki so jih podjetja zbrala v zadnjih šestih mesecev.
Razumevanje marketinga in oglaševanja, temelječega na podatkih, se je v zadnjih šestih mesecih bistveno spremenilo. Spremembe odražajo dogajanja na gospodarskem, zdravstvenem in družbenem področju. V preteklosti se je zbiranje podatkov pogosto osredotočalo na pomembne življenjske dogodke, kot so poroka, rojstvo otroka ter nakup nove hiše ali avta. Te tradicionalne mejnike bo v novi resničnosti treba nadomestiti z bolj poglobljenim zbiranjem podatkov, katerega cilj bo boljše razumevanje potrošnikovih trenutnih razmer.
Obdobje obsežnih, nepopolnih podatkovnih baz je minilo. Podjetja se morajo od splošnih podatkov o potrošnikih preusmeriti k bolj specifičnim podatkom, ki veljajo le določen čas.
Kako naj se ravna s podatki, da bodo ponovno služili marketingu?
Podatki velikega obsega so zlahka dostopni večini blagovnih znamk, poenostavitev in razvoj posebnosti znotraj podatkovnih baz pa je poseben izziv. V podjetju Hybrid Theory predlagajo nekaj pravil za poenostavitev kompleksnega sveta podatkov o potrošnikih. Podjetja naj analizirajo trenutne baze podatkov in presodijo njihovo ustreznost glede na trenutne gospodarske, politične in družbene razmere. Nato naj ločijo nove podatke, torej tiste, pridobljene z oglaševalskimi akcijami v času pandemije koronavirusa, od starejših, pridobljenih pred tem. Razmejitvi podatkov naj nato sledi razčlenitev nakupne poti, ki se osredotoča na trenutne navade potrošnikov. Zadnji korak pa je preverljivost. S preverjenimi podatki je zagotovljena njihova veljavnost.
Novi podatki, zajeti po izbruhu koronavirusa, so zelo pomembni. S podatki se je do nedavno dopolnjevalo profil oseb, zdaj lahko pravi način zbiranja podatkov pomaga pri ustvarjanju celotne slike nove populacije. Svet se je v zadnjih šestih mesecih zelo spremenil in spreminjajo se tudi tradicionalne poslovne predpostavke. Potreba po dojemanju aktualnih podatkov o potrošnikih ni bila še nikoli tako nujna, kot je sedaj.