Deli

Polovica od 20 največjih spletnih oglaševalcev v letu 2002 jih je na seznamu Fortune 500 – med njimi so Amazon.com, Estee Lauder, SBC Communications, General Motors in Barnes & Noble. V letu 2000 sta bila samo dva. Vse več velikih in uglednih podjetij razmišlja, da bi del proračuna za oglaševanje namenili tudi internetu. Sicer pa kmalu ne bomo več govorili posebej o TV in posebej o spletnem oglaševanju. Meje med mediji se bodo zabrisale, vse skupaj pa bo digitalno.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv