Deli

Letos so pri Screen Digest predvideli, da bo oglaševanje znotraj računalniških iger do leta 2014 vredno že več kot eno milijardo funtov. Vendar pa so z različnimi raziskavami in testi ugotovili, da se morajo tovrstni oglasi aktivno vključiti v dogajanje znotraj igre, če želijo, da jih uporabniki vidijo in si jih zapomnijo. Tržniki vse bolj govorijo o »ekonomiji privlačnosti«, kjer potrošnike zapeljejo v dolgoročno interakcijo z blagovno znamko na podlagi čustvene povezanosti. In svetovi računalniških iger so prave osnove za to, saj so to okolja, v katera so uporabniki čustveno že tako ali tako vpleteni.
Tako se predsednik Obama pri naslednjih volitvah ne bo več samo smejal z obcestnih veleplakatov znotraj GTA igre, pač se vam bo pridružil znotraj avtomobila in vas kar tam seznanil z reformo zdravstvenega sistema, medtem ko boste streljali po ulici …
 

Deli

Arhiv