Termini iz družabnih omrežij – “oboževalci”, “prošnja za prijateljstvo”, “všečkanje”, “družabno omrežje”, “posodobitev statusa” – se v vse večji meri pojavljajo znotraj oglasov in to ne glede na to, kje se ti oglasi prikazujejo, in ali sploh imajo kakšno povezavo z družabnimi omrežji. Ti oglasi so tudi vse bolj namenjeni splošni populaciji in ne zgolj mlajšim potrošnikom, ki so sicer znani po tem, da so prvi sprejeli družabna omrežja. Ta pojav kaže na to, kako močno so se tovrstna omrežja že vsidrala v naša življenja ter da so blagovne znamke to že sprejele in v tem vidijo zelo dobro priložnost za navezovanje stika s svojimi kupci.
Ena takih oglaševalcih akcij je bila, na primer, za nov Toyotin model terenca, imenovan Venza. V tiskanem oglasu je pisalo: »Moja mama še ni sprejala povabila, da postane moja prijateljica. Le kaj dela?« In odgovor: »S svojo Venzo bo obiskala prijatelje – iz realnega sveta – s katerimi se bo odpravila na kolesarski izlet.«