V ZDA so v letu 2007 na področju oglaševanja najbolj zaznamovale oglaševalske akcije in blagovne znamke, ki niso trošile denarja za tradicionalne načine oglaševanja v konvencionalnih medijih, ampak so uporabile nove, sveže pristope. Tako so letos velik hit virusne kampanje in z njimi povezana interaktivnost (možnost povratne informacije).
Če so včasih podjetja svoje izdelke oglaševala potrošnikom, danes tehnologija ustvarja vse več priložnosti, da se potrošniki na izdelke odzovejo, dajo povratno informacijo – in to ne samo oglaševalcem, pač pa vsem in komurkoli. Zato tu ne gre več samo za neko romantično idejo ali utopizem, kjer uspejo samo dobri in koristni izdelki. To je postala poslovna nujnost. Če vaš izdelek ni tako dober kot konkurenčni ali ne doseže pričakovanj potrošnikov, bo za to kmalu izvedel ves svet in nobena premetena zvijača vas ne reši. In vas tudi ne sme. Tako bo moralo polovanje prej ali slej sprejeti in pozdraviti dialog s potrošnikom.
Oglaševalci, ki bodo temu znali prisluhniti, so na dobri poti, da bodo predstavljali boljše izdelke in storitve na izvirnejše načine. To pa je dobra ideja, sporoča v branju vrednega članka njegov avtor, Johnny Vulkan.