Kot vsako leto so pri MM-u tudi letos pripravili pregled oglaševanja v letu 2013, hkrati pa oglaševalce, medije in agencije povprašali še o napovedih za leto 2014.Simon Cetin, partner...
Kot vsako leto so pri MM-u tudi letos pripravili pregled oglaševanja v letu 2013, hkrati pa oglaševalce, medije in agencije povprašali še o napovedih za leto 2014.
Simon Cetin, partner v iPROM-u, je na vprašanje, ali smo zadovoljni s poslovanjem v letu 2013, odgovoril, da smo dosegli zastavljene cilje in da smo v lanskem letu s programsko opremo za upravljanje poslovnih procesov na področju trgovanja z oglasnim prostorom v digitalnih medijih iPROM AdServer izvedli za dobrih 23 milijonov evrov bruto oglaševalskih poslov, kar je 15 odstotkov več kot v letu 2012. Tudi v letošnjem letu pričakujemo rast, ki bo posledica večjega povpraševanja po programski opremi, namenjeni učinkovitejši izrabi sredstev za zakup digitalnih medijev, in prerazporejanja sredstev v prid internetu.
Kar pa se tiče novosti in trendov na področju zakupa, pa Cetin pravi, da bo na področju digitalnega oglaševanja letos in v prihodnje za cenovno učinkovitost potrebno kupovati doseg natančno določenih ciljnih skupin, ne glede na napravo, s katero uporabnik dostopa do informacij.