Uporaba digitalne povezane televizije v digitalnem oglaševanju za razliko od linearne televizije še vedno strmo raste.
Uporabniki so med pandemijo več časa namenili TV-vsebinam, ki so jih spremljali prek interneta (OTT), ter video prenosom prek naprav povezane televizije (CTV). V letu 2021 naj bi CTV v ZDA uporabljalo že več kot 213 milijonov uporabnikov. Oglaševalci jim vztrajno sledijo in preusmerjajo oglaševalske naložbe z linearne TV v OTT in CTV.
Po ugotovitvah eMarketerja so naložbe v CTV že lani presegle pričakovanja in se povečale za skoraj 41 %. Letos naj bi proračuni za CTV zrastli na dobrih 13 milijard USD, do leta 2025 pa naj bi se več kot podvojili, kar kaže na to, da je oglaševanje na povezani televiziji še vedno med najhitreje rastočimi trendi.
Kot poroča IAB, namerava 60 % oglaševalcev v ZDA sredstva za linearno TV preusmeriti v OTT in CTV. Linearna televizija pa si od 12,5 % padca naložb v preteklem letu ne bo povsem opomogla.