Tržniki in njihove agencije vedno znova iščejo poti, kako v svojo korist uporabiti vsebino, ki jo generirajo uporabniki interneta. Tako so prišli tudi do spletnih dnevnikov – blogov. Prepričani so, da bodo z njihovo pomočjo na hiter in originalen način predstavili oglase svojim ciljnim skupinam.
Francoska spletna stran BlogBang.com je primer takšnega oglaševanja. Deluje kot kanal med oglaševalci in »blogosfero«. Podjetje plača določeno vsoto za namestitiev oglasov na stran, blogerji pa izberejo najljubše in jih objavijo na svojih osebnih blogih. V zameno za objavo oglasa dobijo blogerji plačilo za vsak klik na oglas, ki ga naredi bralec bloga. Stran, ki deluje šele od letošnjega junija, ima že 2200 piscev in šest milijonov enkratnih uporabnikov.
Primer uspešne oglaševalske kampanje na tem blogu je Nescafejev oglas za njihov novi produkt. Stran je vsem piscem blogov poslala sporočilo, v katerem so jim povedali za oglaševalsko kampanjo, ki je bila v obliki interaktivne igre. Prosili so jih, naj link do igre posredujejo v svojih blogih. V zameno pa je Nescafe na svoji strani objavil linke vseh blogerjev, ki so bili pripravljeni sodelovati. Njihovo sporočilo se je razširilo zelo hitro, poleg tega jim je uspelo ujeti ciljno skupino (25 do 35 let stare uporabnike). Pravzaprav so ustvarili pravi marketinški bum. V treh tednih je bil oglas objavljen na 500 blogih, spletno igrico pa je igralo 320.000 ljudi.
Dejstvo je, da bodo oblike spletnega oglaševenja, ki dajejo kontrolo potrošniku, odločilne v prihodnosti. Pri tem pa bodo morala biti podjetja pazljiva pri plačevanju blogerjem, saj bi lahko izpadlo, kot da so se prodali za oglase.