Instagram je močna marketinška platforma. A večina uporabniških profilov z največ sledilci vključuje veliko vizualnih elementov. To pa lahko odvrne bolj »dolgočasna« podjetja od njegove uporabe. Vendar pa tudi najbolj »dolgočasna« podjetja lahko izkoristijo njegovo marketinško moč.
Z več kot petsto milijoni uporabnikov ni nobenega dvoma, da je Instagram močna marketinška platforma. A večina uporabniških profilov z največ sledilci vključuje veliko vizualnih elementov (moda, znane osebnosti). To pa lahko odvrne bolj stereotipna, »dolgočasna« podjetja, ki se jim morda zato zdi, da Instagram ni za njih. A tudi najbolj dolgočasna podjetja iz sektorja B2B lahko izkoristijo njegovo marketinško moč.
Blagovne znamke lahko naredijo vtis na gledalce s tem, da jim prikažejo kulturo podjetja, zunanje aktivnosti, timsko osebnost itd. Najboljši uporabniški profili so mogoče res bolj modno ali zvezdniško usmerjeni, a vsi uporabljajo pet klasičnih tehnik za promocijo svoje znamke in vsebin svojim uporabnikom. Z malo ustvarjalnosti jih lahko uporabite tudi vi in vaše »dolgočasno« podjetje.
- Izpostavite svoje uporabnike. Izpostaviti svoje uporabnike pomeni, pokazati pravim ljudem, kako drugi pravi ljudje uporabljajo vaše izdelke ali storitve. S tem si lahko gledalci predstavljajo sami sebe pri njihovi uporabi, poleg tega pa tistim, ki jih izpostavite, daste občutek, da so cenjeni.
- Omogočite vpogled v zakulisje. S tem, ko omogočite uporabnikom vpogled v zakulisje delovanja vašega podjetja, dobijo vpogled v resnične ljudi, ki stojijo za vašimi izdelki in storitvami.
- Uporabljajte »hashtage« za promocijo svojih stvari. Hashtagi so odličen način za doseganje izpostavljenosti za vas pomembnih stvari. Z generiranjem unikatnega hashtaga za nek vaš dogodek lahko sledite, kako ljudje govorijo o njem.
- Sporočila naj bodo konsistentna. Ljudje sledijo določenim Instagramovim profilom, saj jih ta navdihujejo in motivirajo. S predstavitvijo motivacijskih citatov z enotnim sporočilom se bodo ljudje radi vračali nazaj k vam po še več navdiha in bodo te občutke povezali z vašim izdelkom ali storitvijo.
- Omogočite poistovetenje. Ljudje imajo radi stvari, s katerimi se lahko poistovetijo. S prikazom bolj resnične plati vašega podjetja in prikazovanjem situacij, s katerimi se lahko ljudje poistovetijo, boste lažje vdihnili življenje v svoje izdelke, s tem pa boste pridobili še več sledilcev.