Deli

Instagram je močna marketinška platforma. A večina uporabniških profilov z največ sledilci vključuje veliko vizualnih elementov. To pa lahko odvrne bolj »dolgočasna« podjetja od njegove uporabe. Vendar pa tudi najbolj »dolgočasna« podjetja lahko izkoristijo njegovo marketinško moč.

Oglaševanje "dolgočasnih" podjetij na Instagramu - iPROM - Novice iz sveta

Z več kot petsto milijoni uporabnikov ni nobenega dvoma, da je Instagram močna marketinška platforma. A večina uporabniških profilov z največ sledilci vključuje veliko vizualnih elementov (moda, znane osebnosti). To pa lahko odvrne bolj stereotipna, »dolgočasna« podjetja, ki se jim morda zato zdi, da Instagram ni za njih. A tudi najbolj dolgočasna podjetja iz sektorja B2B lahko izkoristijo njegovo marketinško moč.

Blagovne znamke lahko naredijo vtis na gledalce s tem, da jim prikažejo kulturo podjetja, zunanje aktivnosti, timsko osebnost itd. Najboljši uporabniški profili so mogoče res bolj modno ali zvezdniško usmerjeni, a vsi uporabljajo pet klasičnih tehnik za promocijo svoje znamke in vsebin svojim uporabnikom. Z malo ustvarjalnosti jih lahko uporabite tudi vi in vaše »dolgočasno« podjetje.

  1. Izpostavite svoje uporabnike. Izpostaviti svoje uporabnike pomeni, pokazati pravim ljudem, kako drugi pravi ljudje uporabljajo vaše izdelke ali storitve. S tem si lahko gledalci predstavljajo sami sebe pri njihovi uporabi, poleg tega pa tistim, ki jih izpostavite, daste občutek, da so cenjeni.
  2. Omogočite vpogled v zakulisje. S tem, ko omogočite uporabnikom vpogled v zakulisje delovanja vašega podjetja, dobijo vpogled v resnične ljudi, ki stojijo za vašimi izdelki in storitvami.
  3. Uporabljajte »hashtage« za promocijo svojih stvari. Hashtagi so odličen način za doseganje izpostavljenosti za vas pomembnih stvari. Z generiranjem unikatnega hashtaga za nek vaš dogodek lahko sledite, kako ljudje govorijo o njem.
  4. Sporočila naj bodo konsistentna. Ljudje sledijo določenim Instagramovim profilom, saj jih ta navdihujejo in motivirajo. S predstavitvijo motivacijskih citatov z enotnim sporočilom se bodo ljudje radi vračali nazaj k vam po še več navdiha in bodo te občutke povezali z vašim izdelkom ali storitvijo.
  5. Omogočite poistovetenje. Ljudje imajo radi stvari, s katerimi se lahko poistovetijo. S prikazom bolj resnične plati vašega podjetja in prikazovanjem situacij, s katerimi se lahko ljudje poistovetijo, boste lažje vdihnili življenje v svoje izdelke, s tem pa boste pridobili še več sledilcev.
Deli

Arhiv