Na področju zasebnosti podatkov se oglaševalci in založniki soočajo s številnimi izzivi.
Applovo orodje AppTrackingTransparency, Googlova opustitev piškotkov in bližajoča se uveljavitev predpisov glede zasebnosti predstavljajo velik izziv pri zbiranju podatkov. Zaupanje v družbene medije upada. Ker se potrošniki bojijo deliti svoje podatke, jih morajo oglaševalci ujeti tam, kjer se ti počutijo udobno. To pomeni, da morajo iskati ustvarjalne rešitve in vlagati v zaupanja vredne platforme.
Potrošniki bodo bolj verjetno kliknili na oglase na platformah, ki jim zaupajo. Za več kot polovico uporabnikov družbenih medijev v ZDA je zaščita zasebnosti izjemno pomembna, kažejo podatki podjetja Insider Intelligence. 38 odstotkov uporabnikov poudarja pomen kakovostne vsebine na teh platformah. To je dobra novica za Pinterest in LinkedIn, platformi, ki jima glede na poročilo Digital Trust Benchmark uporabniki najbolj zaupajo, in slaba za Facebook, za katerega samo 18 odstotkov uporabnikov meni, da dovolj pozornosti namenja zaščiti njihove zasebnosti.
Raziskava družbe Insider Intelligence je pokazala, da je zaupanje uporabnikov v družbene medije na najnižji točki v zadnjih treh letih. To velja za vse glavne platforme. Število mesečnih uporabnikov Facebooka v ZDA se bo po napovedih letos znižalo, kar se bo zgodilo prvič doslej. Glede na to, da ima zaupanje neposreden vpliv na uspešnost oglasov, bi se morali oglaševalci osredotočiti na tiste platforme, ki si aktivno prizadevajo za izboljšanje digitalnega zaupanja.