Deli

Celotne oglaševalske naložbe zaradi krčenja proračunov za tradicionalno oglaševanje lani niso risale naraščajoče trendne črte. Z 12,7 % rastjo naložb v digitalno oglaševanje pa so bile končne številke precej boljše, kot so kazale napovedi med pandemijo.

Oglaševalske naložbe v prid prikaznemu oglaševanju - iPROM - Novice iz sveta

Kljub temu da so se proračuni za tradicionalno oglaševanje lani zmanjšali za 15,7 %, je svetovna poraba sredstev za oglaševanje zrastla za 7 odstotnih točk. Iz leta v leto se večajo proračuni za digitalno oglaševanje, ki bodo po oceni eMarketerja letos dosegli okoli 455 milijard ameriških dolarjev.

Več za prikazno oglaševanje kot oglaševanje na iskalnikih

Napovedi kažejo, da se bo trg oglaševanja letos ponovno okrepil, pri čemer se bodo oglaševalske naložbe za digitalno oglaševanje povečale za 20,4 odstotne točke.

Od skupnih naložb za digitalno oglaševanje bo okoli 55 % namenjenih prikaznemu, 40 % pa iskalnemu oglaševanju. Razlika med deležema se je z 10 na 15 odstotnih točk povečala v zadnjih treh letih, predvsem na račun premika potrošnikov k družbenim medijem in videu. Tako bodo oglaševalci za prikaz namenili 68 milijard dolarjev več kot za iskanje.

Deli

Arhiv