Oglaševalske naložbe za tehnološke izdelke in storitve na področju medpodjetniškega poslovanja so se lani povečale za 50 odstotkov.
Naložbe v oglaševanje medpodjetniških tehnoloških izdelkov in storitev, ki predstavljajo največji sektor oglaševanja na področju medpodjetniškega poslovanja, so se v ZDA močno povečale, saj je pandemija povzročila povečano povpraševanje v celotni tehnološki industriji. V primerjavi z letom 2019 so oglaševalske naložbe lani dosegle 50,3-odstotno rast. Ta rast se bo sicer upočasnila, a naložbe v oglaševanje v tej panogi bodo do konca letošnjega leta dosegle skoraj 3,5 milijarde ameriških dolarjev.
Tehnološki izdelki in storitve predstavljajo največjo oglaševalsko vertikalo na področju medpodjetniškega poslovanja in dosegajo več kot 30-odstotni delež celotne ameriške porabe za digitalne oglase na tem področju.
Tehnologiji kot druga najhitreje rastoča vertikala na področju medpodjetniškega poslovanja sledi zdravstvo, katerega oglaševalske naložbe so lani zabeležile 45,8-odstotno rast. Tudi ta rast je bila posledica zahtev oziroma potreb, ki jih je povzročila pandemija.
Oglaševalske naložbe za tehnološke izdelke in storitve na področju medpodjetniškega poslovanja bodo še naprej rasle, čeprav ne na enaki ravni kot v letu 2020. Do leta 2023 se bo rast upočasnila na 15,9 odstotka v primerjavi s prejšnjim letom, naložbe pa bodo dosegle 4,74 milijarde ameriških dolarjev. Tudi oglaševalske naložbe v zdravstvu se bodo upočasnile in se leta 2023 ustavile pri 1,35 milijarde ameriških dolarjev.