Deli

Že 60 odstotkov oglaševalcev v Veliki Britaniji verjame v večjo donosnost programatičnega oglaševanja v primerjavi s tradicionalnimi mediji, je pokazala nova raziskava podjetja za digitalni marketing AdRoll.

Oglaševalci vse bolj naklonjeni programatičnemu oglaševanju

Najnovejša raziskava o stanju industrije je pokazala, da 61 odstotkov od 200 sodelujočih oglaševalcev verjame, da programatično oglaševanje prinaša višjo donosnost naložbe (ROI), 45 odstotkov vprašanih pa je obenem izrazilo namero po zvišanju investicij v programatični zakup oglasnega prostora.

Pri tem 40 odstotkov anketiranih oglasni prostor zakupuje programatično na mobilnih platformah, 29 odstotkov v videovsebinah, 27 odstotkov pa na televiziji. Kljub temu pa jih 41 odstotkov ne ve, kako učinkovito implementirati ali analizirati sledenje in identificiranje uporabnikovih odločitev in se jih strinja, da morajo oglaševalci v celoti sprejeti atribucijske modele, ki bodo uspeli slediti potrošniku na več točkah in ponuditi poglobljeno razumevanje njegove nakupne poti.

state_of_the_industry

Povezane vsebine:

Deli

Arhiv