Deli

Po zadnjih raziskavah se oglaševalci močno zanimajo za prevzem nadzora nad mediji, segmentiranjem in integriranjem podatkov z zunanjimi bazami.

Oglaševalci se bodo bolj zanašali na lastne podatke - iPROM - Novice iz sveta

Kot ugotavlja medijska agencija Kantar v svoji raziskavi, želijo imeti oglaševalci več nadzora nad svojim medijskim načrtovanjem, izvajanjem strategij neposredne prodaje potrošnikom in krepitvijo svojih lastnih platform za upravljanje podatkov o potrošnikih. Vse bolj stremijo k uporabi lastnih podatkov, ki jih pridobijo neposredno od potrošnikov, v kombinaciji s podatki zunanjih raziskav.

Lastnim podatkom dajejo prednost predvsem zaradi večje zanesljivosti in relevantnosti z vidika ciljev. Po drugi strani pa imajo pred sabo izziv, kako lastne podatke povezati z drugimi podatkovnimi viri. Vprašljivi sta tudi enostavnost dostopa in možnost prilagoditev zunanjih virov.

Glede na raziskavo želi lastne podatke pri medijskem načrtovanju in aktivaciji uporabiti 80 % oglaševalcev, 60 % pa jih verjame, da bo v prihodnje bolj pomembno povezovanje lastnih podatkov z drugimi podatkovnimi viri.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv