Milenijci za oglaševalce predstavljajo najbolj zaželeno skupino. Vprašanje pa je, kako naj blagovne znamke zastavijo uspešno komunikacijo z njimi. Učite se od najboljših!
Milenijci, generacija Y ali mladi odrasli. Kakorkoli jim že rečemo, so ljudje, rojeni med leti 1982 in 2000, najbolj dragocena demografska skupina. Če pa so milenijci tista najboljša skupina za oglaševalce, je vprašanje, kako naj se blagovne znamke z njimi pogovarjajo.
Nekatere blagovne znamke to počnejo že zelo dobro in jim je uspelo pridobiti (vse krajšo) pozornost generacije Y. Poglejmo si jih.
Airbnb – ustvarjanje relevantne vsebine
Milenijci ne marajo prodaje. Mladi si želijo vsebine, ki nima zgolj namena prodajati izdelka ali storitve. Naj bo viralni video, infografika ali zgolj odlična zgodba, vsebina mora zabavati ali obveščati. Idealno pa – oboje. S poudarkom na avanturi, raziskovanju in odkrivanju, je Airbnb odlično ujel željo mladih po potovanju. Uspeh z mladimi pa je podjetje približalo tudi starejšim generacijam.
Dominos – uporaba novih platform
Večina milenijcev uporablja Pinterest, Twitter in Instagram. Zato jim tja sledijo tudi blagovne znamke. S pravilnimi pristopi bodo uporabniki z veseljem delili oglaševalčevo vsebino tam in jo spreminjali v viralne hite. S tem postajajo družbena omrežja ne samo očitna, pač pa tudi najbolj vredna izbira katerekoli oglaševalske akcije. Podjetju Dominos je zelo dobro uspelo izkoristiti potencial, ki ga ima trenutno najbolj »vroča« platforma, Snapchat. Čeprav Dominos že zelo dobro uporablja družbena omrežja, pa je so v svoji zadnji akciji debitirali na Snapchatu s kratkim filmom ‘Dough to Door’.
Nike – promocija izkušnje
Milenjci si želijo nepozabnih doživetij. Stalno iščejo naslednjo veliko stvar – kaj bodo jedli, pili, nakupovali, delali, mislili ali čutili. Velike blagovne znamke že skušajo ujeti to potrebo z epskimi nakupnimi potmi. Poznan po svojim motivacijskih sporočilih je Nike znamka, ki enako, kot prodaja svoje izdelke, prodaja tudi izkušnjo vadbe. S 45,3 milijona sledilcev na Instagramu stran predstavlja absolutno moč inspiracijskih fotografij. Pred kratkim pa so začeli tudi z mini serijo, ki cilja na mlade ženske.
Carlsberg – biti povezan
Takoj, ko označimo neko skupno z leti, jo lahko (pre)hitro in preveč posplošimo. Pomembno se je zavedati, da imajo milenijci, čeprav vsi rojeni v isto generacijo, zelo različne izkušnje, mnenja in poglede na svet. Posledično bi morala vsaka dobra oglaševalska akcija pogledati, koga cilja, od kdo prihajajo ti, ki jih cilja, kaj jim je pomembno … Družbene skupine in življenjska obdobja igrajo ključno vlogo pri tem, kako se bo nekdo odzval in vključil v oglaševalsko akcijo.
Blagovna znamka, ki pozna svoje občinstvo, a je še vseeno pripravljena stopiti stran od stereotipa, je Carlsberg. Tako so v svoji zadnji kampanji ‘Are You Beach Body Ready’ vprašali mlade, ali imajo »pirovsko« pripravljena telesa za poletje. Prava izbira časa in vključenega humorja je naredila to kampanjo eno najbolj navdihnjenih kampanj v zadnjih letih.