Deli

Pri Googlu ugotavljajo, da se je faza testiranja spletnega oglaševanja, ki se je začela v 90. letih, končala. Oglaševalci so zdaj začeli investirati. Pred nekaj leti so ameriška podjetja v povprečju namenjala okrog dva odstotka svojih oglaševalskih proračunov za spletno oglaševanje, zdaj so ti deleži že 5-odstotni, pri nekaterih pa že 10- in večodstotni. V naslednjih dveh letih naj bi za internetno oglaševanje v ZDA porabili že več kot 15 milijard dolarjev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv