Deli

Predvajanje dogajanja v živo je lahko za blagovno znamko odlična stvar. Z njim lahko odpelje uporabnika na kraj dogajanja, čeprav tam ni fizično prisoten. Tako lahko znamka ne samo pripoveduje zgodbo, pač pa jo dejansko živi.

Od pripovedovati zgodbo do živeti zgodbo - iPROM - Novice iz sveta

S pametnim investiranjem in uporabo predvajanja v živo na pravi način lahko znamke dosežejo zelo velik učinek. Spotify je pripeljal 50.000 sledilcev samo s predvajanjem ekskluzivnih #SpotifySessions in ekskluzivnega koncerta na aplikaciji Periscope. Tudi medijske hiše, kot so CNN, USA Today in the Guardian, uporabljajo omenjeno platformo za predvajanje interaktivnih pogovorov z novinarji, ki odgovarjajo na vprašanja gledalcev glede najnovejših dogodkov.

Predvajanje v živo nudi dvosmerno komunikacijo, saj lahko gledalci v živo komentirajo ali se pogovarjajo o dogajanju. To pa spreminja izkušnjo iz pasivne v aktivno, s čimer si potrošniki dogodek bolje zapomnijo, poleg tega pa jim nudi dodano vrednost, saj lahko dajo takojšen odziv na predvajano vsebino.

Kako pa lahko znamke načrtujejo predvajanje v živo?

Najbolje se je pri načrtovanju tovrstnega podviga vprašati sledeče:

  1. Kakšno težavo boste rešili svojemu občinstvu s tem, ko boste nekaj predvajali v živo? Ne rešujte torej svojih, pač pa potrošnikove težave.
  2. Kdo je vaše najverjetnejše občinstvo? Zakaj bi se vključili v gledanje?
  3. Kje bodo za predvajanje izvedeli?
  4. Kdaj imajo vaši tviti najboljši odziv? Skušajte načrtovati predvajanje v živo v tistem času.
  5. Kako bo to delovalo? Od prenosa v živo se ne pričakuje, da bo tako dobro zrežirano kot oglas ali film, a še vedno je treba imeti okvirno zgodbo (vsaj začetek, sredino in konec).
  6. Kaj se bo dogajalo v prihodnosti v svetu, v katerem živi vaša blagovna znamka? Morda je to teden mode, morda poje nogometaš? Razmislite, kako lahko predvajanje v živo doda nekaj dodatnega v vaš marketinški miks.

A najpomembneje se je vprašati: Zakaj bi potrošnike to, kar bomo predvajali, sploh zanimalo? Zakaj bi to delili naprej? Če na to ne poznate odgovora, potem ne pritisnite gumba predvajaj.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv