Predvajanje dogajanja v živo je lahko za blagovno znamko odlična stvar. Z njim lahko odpelje uporabnika na kraj dogajanja, čeprav tam ni fizično prisoten. Tako lahko znamka ne samo pripoveduje zgodbo, pač pa jo dejansko živi.
S pametnim investiranjem in uporabo predvajanja v živo na pravi način lahko znamke dosežejo zelo velik učinek. Spotify je pripeljal 50.000 sledilcev samo s predvajanjem ekskluzivnih #SpotifySessions in ekskluzivnega koncerta na aplikaciji Periscope. Tudi medijske hiše, kot so CNN, USA Today in the Guardian, uporabljajo omenjeno platformo za predvajanje interaktivnih pogovorov z novinarji, ki odgovarjajo na vprašanja gledalcev glede najnovejših dogodkov.
Predvajanje v živo nudi dvosmerno komunikacijo, saj lahko gledalci v živo komentirajo ali se pogovarjajo o dogajanju. To pa spreminja izkušnjo iz pasivne v aktivno, s čimer si potrošniki dogodek bolje zapomnijo, poleg tega pa jim nudi dodano vrednost, saj lahko dajo takojšen odziv na predvajano vsebino.
Kako pa lahko znamke načrtujejo predvajanje v živo?
Najbolje se je pri načrtovanju tovrstnega podviga vprašati sledeče:
- Kakšno težavo boste rešili svojemu občinstvu s tem, ko boste nekaj predvajali v živo? Ne rešujte torej svojih, pač pa potrošnikove težave.
- Kdo je vaše najverjetnejše občinstvo? Zakaj bi se vključili v gledanje?
- Kje bodo za predvajanje izvedeli?
- Kdaj imajo vaši tviti najboljši odziv? Skušajte načrtovati predvajanje v živo v tistem času.
- Kako bo to delovalo? Od prenosa v živo se ne pričakuje, da bo tako dobro zrežirano kot oglas ali film, a še vedno je treba imeti okvirno zgodbo (vsaj začetek, sredino in konec).
- Kaj se bo dogajalo v prihodnosti v svetu, v katerem živi vaša blagovna znamka? Morda je to teden mode, morda poje nogometaš? Razmislite, kako lahko predvajanje v živo doda nekaj dodatnega v vaš marketinški miks.
A najpomembneje se je vprašati: Zakaj bi potrošnike to, kar bomo predvajali, sploh zanimalo? Zakaj bi to delili naprej? Če na to ne poznate odgovora, potem ne pritisnite gumba predvajaj.