Deli

Ena od prednosti spletnega oglaševanja je ta, da lahko merimo učinkovitost oglasov, kar ponavadi v praksi pomeni, da oglaševalci spremljajo število klikov na njihove oglase.
    Vendar pa je razumevanje tega, kako se potrošniki odzivajo na spletne oglase, precej bolj zapleteno kot samo spremljanje tega, koliko uporabnikov je kliknilo na oglas.
    Kako torej oglaševalec ve, če oglasi delujejo, in kako naj jih naredi učinkovitejše? Veliko malih podjetij uporablja preprosto programsko opremo, ki beleži, koliko klikov je privedlo do dejanske prodaje. Vendar pa tudi to ni dovolj. Po ocenah namreč samo eden od tisoč uporabnikov, ki so videli oglas, tudi klikne nanj. In kje je tu šele prodaja. Kaj se zgodi s preostalimi 999 uporabniki? Da bi oglaševalci to ugotovili, se vse bolj zanašajo na podjetja, ki s svojo na piškotkih temelječo tehnologijo omogočajo spremljanje potrošnikov na njihovi nakupni poti. Tako lahko oglaševalci zelo hitro ugotovijo, kje na tej poti se je zataknilo, kateri oglas je pripeljal do najboljših prodajnih rezultatov, kako narediti pot naročanja izdelkov kupcem bolj prijazno …
    V prihodnosti pa nameravajo iti ta podjetja še korak dlje in postaviti sisteme, ki bodo integrirali prodajo v fizičnih trgovinah z izpostavitvijo spletnim oglasom.
    

Deli

Arhiv