Deli

Obogatena resničnost postaja za oglaševalce bolj zanimiva kot virtualna resničnost.

Obogatena resničnost v središču zanimanja oglaševalcev - iPROM - Novice iz sveta

Rast prodaje naglavnih slušalk za virtualno resničnost se je ustavila. Lani so jih prodali milijon manj od pričakovanj, prodaja bolj znanih slušalk, z izjemo blagovne znamke Oculus Go, pa je v prvi polovici letošnjega leta padla za 50 odstotkov, kažejo podatki podjetja SuperData. Oglaševalci so vse manj naklonjeni naložbam v to tehnologijo, saj je trenutno predraga, da bi se vlaganja izplačala.

Sama tehnologija še ni na točki, da bi potrošniki napravo za virtualno resničnost ves čas nosili v svoji torbi. Prihod Oculusa Go morda lahko to spremeni, a virtualna resničnost zaenkrat ni nekaj, kar bi lahko v tem trenutku uporabniki uporabljali na ulici. Obogatena resničnost pa je po drugi strani eden izmed učinkovitejših načinov, da lahko uporabniki izkusijo izdelek, ne da bi ga morali za to držati v rokah.

Obogatena resničnost spreminja nakupovalno izkušnjo

Blagovna znamka Lego ni novinec, kar se tiče uporabe aplikacij obogatene resničnosti, saj so jih predstavili že kar nekaj. Z uporabo te tehnologije želijo spremeniti nakupovalno izkušnjo. Tudi drugi oglaševalci želijo izkoristiti učinek novosti obogatene resničnosti, še posebej na družbenih medijih.

Pri obogateni resničnosti lahko oglaševalec uporabniku ponudi možnost nakupa s klikom ali usmeri uporabnika v bližnjo trgovino, kar je povsem merljivo. Pri virtualni resničnosti pa se še vedno poraja vprašanje, kako nekomu med izkušnjo virtualne resničnosti ponuditi izdelek v nakup ali mu omogočiti prijavo na prejemanje informacij.

Selitev od virtualne k obogateni resničnosti

Celo goreči privrženci virtualne resničnosti zaradi rasti obogatene resničnosti zamrzujejo svoje načrte glede te tehnologije. Založnik USA Today se je vse do lanskega poletja popolnoma osredotočal na virtualno resničnost, s katero so ustvarjali vsebine, ki so omogočile uporabniku bolj doživeto izkušnjo, a sedaj vidijo boljšo priložnost v obogateni resničnosti. Z obogateno resničnostjo si prizadevajo ustvariti izkušnjo, ki bi si jo ljudje z navdušenjem ogledali in jo delili s svojimi prijatelji.
Nad virtualno resničnostjo pa vseeno ne bodo še obupali in bodo tehnologijo še naprej spremljali.

Zaenkrat obogatena resničnost še ni množično sprejeta, a njena uporaba raste. In tega se oglaševalci dobro zavedajo. Število uporabnikov obogatene resničnosti bo v ZDA letos doseglo 51,2 milijona, kar v primerjavi z letom 2017 predstavlja 36-odstotno rast, kažejo podatki podjetja Boston Consulting Group. A ker gre za nov medij, so nekatera vprašanja glede merjenja in potrebnega znanja še vedno odprta.

Deli

Arhiv