Deli

Obogatena resničnost (AR) postaja vse bolj priljubljena med potrošniki, saj spodbuja interakcijo z blagovno znamko in zagotavlja drugačno potrošniško izkušnjo, vse bližje pa je tudi marketinškim strokovnjakom, ki jo zaradi njene učinkovitosti vse pogosteje vključujejo tudi v svoje strategije.

Obogatena resničnost uspešno prodira na področje marketinga iPROM Novice iz sveta

Tehnologija obogatene resničnosti se lahko uporablja v številne namene, njena uporaba pa je danes že zelo preprosta. Potrošniki morajo namreč imeti le pametno mobilno napravo s kamero in aplikacijo podjetja.

Mlajše generacije z navdušenjem pozdravljajo inovativne tehnološke rešitve in tudi z blagovnimi znamkami si želijo vedno več interakcije. Raziskava Augmented Reality for Marketing tako napoveduje, da bo obogatena resničnost do konca prihodnjega leta dosegla milijardo uporabnikov, zato je za blagovne znamke smiselno, da začnejo čim prej vključevati to novo tehnologijo v svoje marketinške strategije.

Z obogateno resničnostjo namreč tudi marketing stopa v novo dimenzijo digitalnega, saj potrošniku omogoča potrošniško izkušnjo na čisto drugi ravni. Medtem ko je bila večina digitalnih izkušenj doslej ujeta v svet 2D, obogatena resničnost odpira možnost ogleda digitalnih vsebin, ki so zelo podobne resničnosti.

Za spodbujanje uporabe tehnologije AR in zagotavljanje drugačne, interaktivne izkušnje potrošnikom je organizacija IAB izdala priročnik Augmented Reality for Marketing, ki blagovnim znamkam predstavlja možnosti uporabe tehnologije obogatene resničnosti in primere dobrih praks.

Veliki že vstopajo v igro

Največji svetovni ponudniki že vstopajo na igrišče obogatene resničnosti. Nekatera visokotehnološka podjetja so v preteklih 18 mesecih že predstavila svoje programske knjižnice SDK, opremljene z rešitvami za obogateno resničnost. Tako lahko kmalu pričakujemo veliko eksplozijo aplikacij in oglasov, ki bodo vsebovali elemente obogatene resničnosti.

Kot vidimo, bodo nove priložnosti za ustvarjanje privlačnih potrošniških izkušenj še naprej rastle, saj se marketinški strokovnjaki zavedajo, da je osrčje marketinga 21. stoletja postal potrošnik, ki sprejema inovacije boljše kot kdajkoli prej.

Deli

Arhiv