Deli

Kot se je zgodilo že pri številnih medijih poprej, bo internet kmalu prekosil tudi običajno pošto, največji tiskani medij do sedaj. Raziskava, ki so jo naredili pri Borrell Associates namreč napoveduje, da bo običajna pošta v naslednjih petih letih nazadovala za 39% in bo tako na medijski lestvici pristala na četrtem mestu, takoj za spletnim oglaševanjem, televizijskim predvajanjem in dnevnim časopisjem.
Medij, ki bo najbolj neposredno nadomestil običajno pošto, bo kakopak elektronska pošta. Lani je le-ta bila najmočnejše orodje za spletno oglaševanje in je tako prednjačila pred vsemi ostalimi oblikami interaktivnih oglasov. Pri Borrellu napovedujejo, da se bo tovrsten uspeh v prihodnosti še nadaljeval in bo v naslednjih petih letih predstavljal posel, vreden 15,7 milijard dolarjev.
 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv