Spletne skupnosti kot sta Myspace in Facebook so v predsedniški kampanji Baracka Obama postale revolucionarno orodje za zbiranje denarja, saj je demokratski kandidat za predsednika ZDA prav z njimi uspel zbrati več kot dva milijona ameriških dolarjev donacij, s tem, da je vsak donator prispeval manj kot 200 dolarjev.
Središče gibanja je interaktivna skupnost, MyBarackObama.com, kjer se zbirajo njegovi podporniki. Tudi sam Obama je v svoji izjavi potrdil, da je njegovo temeljno prepričanje, da prave spremembe prihajajo od spodaj navzgor in da ni boljšega orodja za to kot je internet.
In prav tako, kot pri pridobivanju glasov za demokratsko nominacijo, se v njegovem štabu za predsedniški stolček poslužujejo enakih orodij, ki jih nudijo spletne skupnosti. A tokrat s pomembno razliko; preseči bo treba bazo mladih, internetno izkušenih podpornikov, in s temi orodji nagovoriti precej širšo množico.
Postaja pa ta velik uspeh, dosežen v predsedniški tekmi, študijski primer, ki ga preučujejo tudi za druge kandidate, in bo brez dvoma narekoval pot prihodnjim volilnim kampanjam.