Družbena omrežja so postala primarni kanal za gradnjo odnosov s kupci. Raziskava podjetij Leadtail in Elastic grid je preučevala tvite vodilnih ljudi iz marketinga in ugotavljala, kako ti vplivajo na njihov posel.
Podjetji Leadtail in Elastic Grid sta identificirali 368 vodilnih ljudi iz marketinga v Severni Ameriki in Evropi, ki so na Twitterju. Analizirali so več kot 40.000 tvitov z namenom dobiti vpogled, kako ti ljudje vplivajo na svoj posel, kako upravljajo odnose s svojimi poslovnimi partnerji in kako zagotavljajo rešitve svojim strankam.
Poročilo pravi, da ti ljudje na Twitterju najpogosteje govorijo o množici podatkov in z njimi povezanimi temami (oblak, analitika, tehnologija, digital …). Zelo pomembna družbena aktivnost je deljenje vsebine s spletnih strani podjetja, kjer so zaposleni, blogov in partnerskih skupnosti. Kar 70 odstotkov njihovih tvitov ja namreč retvitov s teh kanalov.
Youtube in Linked sta družbeni omrežji, s katerih vodilni v marketingu najpogosteje delijo vsebino na Twitterju, ostala omrežja (Instagram, Facebook …) so precej zadaj. Forbes, Business Insider, Mashable in TechCrunch pa so publikacije, katerih prispevki se največkrat znajdejo v tvitih teh posameznikov.