Deli

Družbena omrežja so postala primarni kanal za gradnjo odnosov s kupci. Raziskava podjetij Leadtail in Elastic grid je preučevala tvite vodilnih ljudi iz marketinga in ugotavljala, kako ti vplivajo na njihov posel.

O čem tvitajo vodilni iz marketinga? - iPROM Novice iz sveta

Podjetji Leadtail in Elastic Grid sta identificirali 368 vodilnih ljudi iz marketinga v Severni Ameriki in Evropi, ki so na Twitterju. Analizirali so več kot 40.000 tvitov z namenom dobiti vpogled, kako ti ljudje vplivajo na svoj posel, kako upravljajo odnose s svojimi poslovnimi partnerji in kako zagotavljajo rešitve svojim strankam.

Poročilo pravi, da ti ljudje na Twitterju najpogosteje govorijo o množici podatkov in z njimi povezanimi temami (oblak, analitika, tehnologija, digital …). Zelo pomembna družbena aktivnost je deljenje vsebine s spletnih strani podjetja, kjer so zaposleni, blogov in partnerskih skupnosti. Kar 70 odstotkov njihovih tvitov ja namreč retvitov s teh kanalov.

Youtube in Linked sta družbeni omrežji, s katerih vodilni v marketingu najpogosteje delijo vsebino na Twitterju, ostala omrežja (Instagram, Facebook …) so precej zadaj. Forbes, Business Insider, Mashable in TechCrunch pa so publikacije, katerih prispevki se največkrat znajdejo v tvitih teh posameznikov.

Deli

Arhiv