V bitki, katero družbeno omrežje bo privabilo več novih uporabnikov, naj bi bilo letos fantastično leto za Snapchat. Njegova baza uporabnikov bo zrasla z dvomestno številko in bo v ZDA prvič prehitel tako Twitter kot Pinterest.
Letos bo število uporabnikov Snapchtata zraslo za 27,2 odstotka na 58,6 milijona uporabnikov. Tako pravijo eMarketerjeve napovedi o mobilnih aplikacijah za sporočanje. Snapchatova rast močno presega splošno rast mobilnih aplikacij za sporočanje, ki naj bi letos zrasla za 16 odstotkov. Twitter bo medtem letos imel 56,8 milijona uporabnikov, Pinterest pa 54,6 milijona. Do leta 2020 naj bi Snapchat v svojo bazo uporabnikov dodal še dodatnih 26,9 milijona uporabnikov, dvakrat več kot Twitter in Pinterest. Razkorak med Snapchatom ter Twitterjem in Pinterestom se bo tako do leta 2020 povečeval.
Še posebej uspešno je to družbeno omrežje pri pridobivanju mlajših uporabnikov (12 – 34 let). Njegova največja baza uporabnikov je stara med 18 in 24 let in predstavlja 34 odstotkov vseh Snapchatovih uporabnikov v letošnjem letu, sledijo stari med 25 in 34 let (27 odstotkov). Najhitreje rastoča skupina uporabnikov pa so sicer tisti, ki so stari manj kot 12 let, ti bodo letos predstavljali 42,9 odstotka vseh uporabnikov Snapchata.
Kar dela to družbeno omrežje tako privlačno v primerjavi z ostalimi, je predvsem to, da imajo sporočila tam le kratko življenjsko dobo, vizualen vmesnik in funkcionalnosti, ki omogočajo uporabnikom, da so zelo kreativni s svojimi slikami, ki jih želijo deliti z drugimi. Lahko pa jih tudi prilagajajo različnim lokacijam in dogodkom. Poleg tega je za njegov uspeh zaslužen tudi vidik zabave. V svetu, kjer imamo aplikacijo za skoraj vsako stvar, je Snapchatu uspelo postati edinstven v tem, da je družbeno deljenje spet naredil zabavno.