Netflix je lani doživel nov vrhunec, njegov zagon pa se tudi letos verjetno ne bo upočasnil.
Po podatkih družbe Omdia bi lahko velikan pretočnega videa Netflix po skupnih prihodkih letos prvič prehitel YouTube in s tem postal največja video platforma za povezano televizijo (CTV). Omdia predvideva, da bo Netflix letos dosegel 46,2 milijarde dolarjev prihodkov, od tega 3,2 milijarde od oglaševanja, s čimer bo presegel predvidenih 45,6 milijarde dolarjev YouTuba. Ta napoved sledi zmagovitemu lanskemu letu, v katerem se je Netflix pohvalil z več kot 300 milijoni naročnikov, letošnje leto pa bi lahko bilo prelomno za njegov nastajajoči oglaševalski posel.
Čeprav Netflixovi prihodki od naročnin močno presegajo njegove prihodke od oglaševanja, je dejstvo, da bi letos po skupnih prihodkih lahko prehitel YouTube, močan signal za oglaševalce, da Netflixov model, podprt z oglasi, pridobiva vse večjo veljavo. Ena od glavnih prednostnih nalog Netflixa za leto 2025 je izboljšati ponudbo za oglaševalce, da bo lahko še dodatno povečal svoje prihodke od oglaševanja.
Po besedah predstavnikov Netflixa ta tekmuje z YouTubom za čas in pozornost ljudi, saj sta obe platformi glede na Nielsenovo mesečno poročilo Gauge, ki spremlja delež gledanosti pretočnih vsebin v ZDA, redno na vrhu. Gledanje pretočnih video vsebin je še naprej v porastu, zato je priložnosti za rast še precej.
Velikan pretočnih video vsebin je prepričan, da še zdaleč ni dosegel svoje zgornje meje števila gledalcev in da še obstajajo priložnosti za nadaljnjo rast. Medtem ko se obe platformi potegujeta za pozornost potrošnikov in denar oglaševalcev, lahko Netflix pri svoji rasti izkorišča YouTube, kar tudi uspešno počne.