Neposredni podatki povečajo učinkovitost oglaševalskih kampanj in vplivajo na dvig zaupanja potrošnikov.
Časi, ko so tržniki za prikazovanje oglasov na podlagi nakupnih vzorcev uporabljali predvsem rešitve za sledenje na ravni posameznika, so minili. Pri premagovanju sprememb v oglaševalski industriji ter postopna odprava piškotkov tretjih oseb, bodo pomembno vlogo igrali zlasti neposredni podatki (ang. zero-party data). Podobno kot lastni podatki tudi neposredni podatki na področju politike zasebnosti izpolnjujejo kriterij upoštevanja privolitve. Potrošniki neposredne podatke rade volje delijo z zaupanja vrednimi blagovnimi znamkami, s čimer pomagajo pri potrjevanju uporabnikove namere in zagotavljanju personalizirane izkušnje.
Kakšna je razlika med lastnimi in neposrednimi podatki?
Medtem ko lahko iz lastnih podatkov sklepamo o preferencah potrošnikov na podlagi oglasov, na katere so denimo kliknili, pa neposredni podatki že izražajo njihove preference, saj so jih potrošniki prostovoljno in namerno delili z blagovno znamko. Uporaba podatkov, ki prihajajo neposredno od vira, torej od potrošnika, je pri preobrazbi oglaševalske industrije izjemno pomembna. Neposredni podatki povečajo učinkovitost oglaševalskih kampanj, poleg tega pa vplivajo na dvig zaupanja potrošnikov, saj aktivacije temeljijo na podatkih, ki prihajajo neposredno od njih.
Neposredni podatki bodo blagovne znamke prisilili v razvoj načinov za negovanje odnosov s potrošniki. Eden izmed načinov za dosego tega cilja so preferenčna središča, ki potrošnikom omogočajo, da določijo, o katerih izdelkih ali storitvah želijo prejemati informacije in kako. Drug način je uporaba kratkih spletnih preferenčnih vprašalnikov, s katerimi podjetja svojim strankam omogočijo, da v realnem času izberejo svoje preference, sama pa s tem pridobijo dragocene neposredne podatke za prihodnje trženjske namene. Pomemben korak je tudi izvajanje anket po opravljenem nakupu, saj so takrat potrošniki bolj nagnjeni k deljenju informacij o svoji nakupni poti.
V svetu, temelječem na zasebnosti, naj blagovne znamke neposredne podatke uporabljajo skupaj z lastnimi podatki, saj bodo le tako pripravljene na svet brez piškotkov tretjih oseb. Čeprav so lastni podatki še vedno izjemno pomembni, je mogoče z uporabo neposrednih podatkov še v večjem obsegu personalizirati oglaševalske kampanje, kar bo v prihodnosti še bolj pomembno kot danes.