V nenehno spreminjajočem se digitalnem okolju se na tehnološke velikane z vidika zagotavljanja visoke donosnosti naložb v oglaševanje danes ne moremo več zanašati. Intenzivno se približujemo obdobju brez piškotkov, zato morajo blagovne znamke že danes prevzeti odgovornost za lastne podatke in vlagati v izgradnjo lastnega medijskega ograjenega vrta, da bi ostale konkurenčne. Z uporabo neodvisnih rešitev, kot je iPROM Private DMP, ki podatke o uporabnikih postavlja v ospredje procesa odločanja in jih ne deli s konkurenco, bodo podjetja povečala učinkovitost uporabe in hkrati pridobila neposreden dostop do želenih segmentov strank. Na ta način bodo povečala tudi dolgoročno uspešnost svojih marketinških aktivnosti.
Digitalni oglaševalski prostor z razmahom novodobnih tehnologij, predvsem orodij umetne inteligence, postaja vse bolj konkurenčen, prizadevanja oglaševalcev, da bi vse skupaj razumeli, pa so s tem otežena. Tehnološki velikani, kot so Alphabet, Meta in Amazon, so na ameriškem trgu ustvarili praktično monopol nad oglaševalskimi naložbami – po nekaterih virih naložbe dosegajo več kot 70 odstotkov vseh naložb v digitalno oglaševanje. Toda zaradi omejenega vpogleda v podatke o občinstvu je natančen nadzor nad učinkovitostjo njihovih kampanj preprosto nemogoč, zaradi česar so se oglaševalci znašli v zagati.
Zasebni ograjeni vrtovi: rešitev za nadzor podatkov in občinstva
Iščete način, da bi ponovno prevzeli nadzor nad svojimi podatki in učinkovitim ciljanjem svojih občinstev? Prepričan sem, da bi močne blagovne znamke morale že danes razmišljati o lastnih, zasebnih ograjenih vrtovih, ki ponujajo orodja, potrebna za oblikovanje baze občinstva in različnih segmentov z uporabo prvoosebnih podatkov. To jim lahko namreč zagotovi bistveno večjo donosnost oglaševalskih naložb in dolgoročno večjo konkurenčno prednost.
Zasebni ograjeni vrtovi oglaševalcem omogočajo, da izkoristijo moč prvoosebnih podatkov z uporabo neodvisne oglaševalske tehnologije. Oglaševalci lahko namreč z njihovo uporabo ustvarijo svoj lasten ograjeni vrt in neposredno ciljajo želene stranke ali potencialne kupce. Oglaševalcu omogočajo, da se mu za doseganje svojega občinstva ni treba več zanašati na tretjeosebne podatke, za katere mora celo plačati in so pogosto dragi. S tehnološko rešitvijo iPROM Private DMP lahko blagovne znamke z uporabo kakovostnih prvoosebnih podatkov že danes pridobijo natančno razumevanje, komu tržijo, katere segmente kupcev nagovarjajo in kakšne so njihove medijske navade.
Zasebni ograjeni vrtovi zato zagotavljajo varni ravni nadzora in transparentnosti, s katerima se veliki tehnološki monopoli ne morejo primerjati. Blagovne znamke, ki se odločijo za vzpostavitev zasebnega podatkovnega skladišča, z uporabo neodvisnih oglaševalskih tehnoloških rešitev, kot je iPROM Private DMP, dobijo popoln pregled nad svojimi oglaševalskimi akcijami, z namenskimi rešitvami, kot je iPROM Fraud Fence, pa svoje podatke tudi zaščitijo pred goljufijami. Ta neprecenljiva kombinacija uporabe neodvisnih rešitev Ad-Tech jim zagotavlja varnost podatkov in povečuje učinkovitost naložb v oglaševanje.
Povečajte donosnost naložb in zaščitite podatke za varne trženjske strategije v prihodnosti
Regulativa na področju uporabe digitalnih medijev in e-zasebnosti se zaostruje, zato morajo blagovne znamke izkoristiti priložnost, da svoje oglaševalske in trženjske strategije prilagodijo poslovnim modelom prihodnosti. Vzpostavitev zasebnega ograjenega vrta z iPROMovim zasebnim podatkovnim skladiščem jim že danes pomaga izboljšati natančno ciljanje, omogoča optimizacijo v realnem času in zagotavlja zakonsko skladnost oglaševalske tehnologije. Vse to je v današnjem hitro razvijajočem se okolju bistveno za ohranjanje prednosti pred konkurenco.
Z zasebnim ograjenim vrtom in neodvisno oglaševalsko tehnologijo pridobijo blagovne znamke nadzor nad svojimi podatki, hkrati pa so skladne s predpisi in najvišjimi standardi varovanja zasebnosti uporabnika na spletu. Ta tehnologija jim omogoča, da pridobijo dragocen vpogled v preference in nakupne namere strank, kar jim lahko pomaga optimizirati oglasne akcije na celotni nakupni poti in zagotavlja analizo uspešnosti prepleta vseh trženjskih kanalov, kar na koncu pripomore tudi k večji donosnosti naložb. Blagovne znamke dostopajo do trženjskih informacij o svojih kupcih v realnem času, kar jim omogoča hitro prilagajanje oglasnih akcij in trženjskih aktivnosti. Slednje je ključno za učinkovito nagovarjanje ciljnega občinstva in monetizacijo oglaševalskih naložb.
Investirajte danes, da zaščitite svoje podatke o kupcih in izboljšate svoje trženjske rezultate na dolgi rok
Zaradi nenehno spreminjajočega se trga potrebujejo podjetja napredne rešitve, da ostanejo konkurenčna in trajnostna. Izkoriščanje prednosti zasebnega ograjenega vrta je ključnega pomena za dolgoročen uspeh: zagotavlja varnost in nadzor nad prvoosebnimi podatki o kupcih, z večjo učinkovitostjo povečuje trženjski potencial podjetja ter omogoča skladnost z zakoni in standardi na področju varovanja zasebnosti na spletu. Vse to so bistveni elementi za ohranjanje prednosti pred tekmeci.
Čas je več kot zrel, da se že danes prenehate zanašati izključno na tretjeosebne podatke. Zato vam svetujem, nadzorujte svojo prihodnost in vlagajte v izgradnjo zasebnega medijskega ograjenega vrta, skladnega z evropskimi predpisi in smernicami na področju e-zasebnosti. Naša interdisciplinarna ekipa strokovnjakov za digitalno oglaševanje in razvoj neodvisnih oglaševalskih tehnologij vam lahko pri tem pomaga. Če imate dodatna vprašanja, mi pišite na e-naslov tomaz.tomsic@iprom.si.