Danes imajo potrošniki širšo izbiro blagovnih znamk in izdelkov kot kadarkoli prej, zato blagovne znamke venomer iščejo nove razlikovalne prednosti, s katerimi bodo izstopale iz množice. Blagovne znamke lahko diferenciacijo na trgu uveljavijo s sledenjem empatiji in čustvom, a ob tem tudi ustrezno vključijo tehnologijo.
Pripovedovanje zgodb v marketingu običajno vključuje empatijo in čustva, ne pa podatkov in analize. Vendar, ko gre za ustvarjanje prepričljivih zgodb, imajo podatki pomembno vlogo. Ključno je, da se blagovne znamke osredotočajo na potrošnika, ob tem pa si pomagajo z uporabo tehnologije.
Povezava podatkov z zgodbo blagovne znamke
Vzpon tehnologije je ogromno pripomogel k identifikaciji in poznavanju potrošnikove nakupne poti ter k védenju, kje se nahaja v nakupnem lijaku, nekoliko pa vseeno zameglil pogled na kvalitativno plat potrošnikovega vedenja. Da bi iz podatkov iztržili največ, jih je treba združiti z zgodbo in osebnostjo blagovne znamke.
Personalizacija strategije
Danes so strategije osnovane na svojevrstnem kontekstu, ki je ustvarjen s strani potrošnika in temelji na podatkih. Personalizacija je postala nekaj pričakovanega in nujnega, strategije pa so oblikovane tako, da nagovorijo ciljenga potrošnika. Najbolj učinkovite vsebine so plod intenzivnega strateškega načrtovanja, kjer blagovne znamke resnično razumejo potrošnika in kontekst, v katerem deluje.
Blagovne znamke se soočajo s prepoznavanjem potrošnikov v anonimnem kontekstu. Večina uporabnikov se na spletu ne vpisuje oz. identificira, naloga oglaševalcev pa je, da anonimne posameznike identificira in jim prikazuje zanje pomembno vsebino. Tehnologije in taktike za upravljanje identitete omogočajo združevanje uporabnikov po različnih kanalih, medijih in napravah v enoten profil.
Identifikacija velike kreativne ideje
Blagovne znamke bodo vedno potrebovale prebojne kreativne ideje, ki pa bodo morale biti posredovane v prilagojenem nagovoru. Kreativnost postaja iskanje inovativnih načinov, ki bodo čim bolje vključili potrošnika in mu ponudili najboljšo možno uporabniško izkušnjo, ki presega sam izdelek ali storitev.
Blagovne znamke se soočajo z iskanjem ravnotežja med uporabo tehnologije in ohranjanjem edinstvenega odnosa potrošnika do blagovne znamke. Prav zato je za blagovne znamke priporočljivo ohranjati širok nabor kanalov in medijev, ki jih lahko združijo v enotno, povezano zgodbo, poleg tega pa uravnotežiti tudi kreativno produkcijo, da ta odseva veliko idejo blagovne znamke v skladu z naklonjenostjo in zanimanji uporabnikov.