Programatično digitalno prikazno oglaševanje v ZDA beleži pomembno rast – lani je doseglo 11,5-odstotno rast, napovedi za naprej pa so še bistveno bolj optimistične.
Programatično digitalno prikazno oglaševanje je v ZDA lani doseglo 11,5-odstotno rast in zabeležilo več kot 135 milijard dolarjev. Po napovedih strokovnjakov pa naj bi naložbe v tem sektorju do leta 2025 dosegle 180 milijard dolarjev.
Videti je, da se bo prehod k programatičnemu oglaševanju, ki je lani predstavljalo 90 odstotkov vsega digitalnega prikaznega oglaševanja, nadaljeval tudi v prihodnje, saj se vse več podjetij odloča za marketinške strategije, temelječe na algoritmih.
Letošnje napovedi kažejo, da bo 75 odstotkov programatičnih oglasov zakupljenih prek neposrednih kanalov.
Zasebne tržnice, kjer se oglasi kupujejo in prodajajo med izbranimi strankami, še naprej rastejo. Lani naj bi prestavljale 15-odstotni delež v programatičnem oglaševanju. Na prehod od programatičnega oglaševanja k zasebnim tržnicam vpliva več dejavnikov, med drugim želja po ohranjanju odnosa med kupcem in prodajalcem, zagotavljanju kakovosti oglasov ter zaščiti pred prevarami z oglasi in tveganji za varnost blagovnih znamk.
Na področju programatične povezane televizije (CTV) pa je zaznati nekoliko upočasnjeno rast. V lanskem letu to programatično področje ni doseglo pričakovanih 20 milijard dolarjev in se je ustalilo pri 16,7-odstotni rasti. Vendar napovedi niso pesimistične, saj naj bi povezana televizija do leta 2025 dosegla 28 milijard dolarjev.
Kljub izzivom, ki so pred nami, programatično oglaševanje še naprej pomembno raste, zlasti na odprtem spletu, kjer se naložbe povečujejo hitreje kot v ograjenih vrtovih in bi lahko do leta 2025 presegle 50 milijard dolarjev.