Deli

Raba marketinške tehnologije v marketinških oddelkih močno narašča. Ob povečanih naložbah pa so se pojavila vprašanja, ali se ob tem pozablja na celostno marketinško strategijo. A dejstvo je, da marketinške tehnologije ni nikoli preveč, dokler ta sledi strategiji.

Naložbe v marketinško tehnologijo naraščajo - iPROM - Novie iz sveta

Iz Gartnerjeve ankete CMO Spend je razvidno, da se je delež naložb v marketinško tehnologijo znatno povečal. Naložbe, namenjene marketinški tehnologiji, so v lanskem letu zavzele skoraj tretjino (29 %) kolača celotnega marketinškega proračuna. Strokovnjaki se tako zatekajo k marketinški tehnologiji, ki nadomešča prej ročne in analogne procese ter povečuje učinkovitost in personalizacijo vsebine.

Tehnologija z roko v roki s strategijo

Uporaba marketinške tehnologije brez čvrste in enotne strategije nima smisla. Če je izbrana prava marketinška strategija, tudi tehnologije ni nikoli preveč.

Več marketinške tehnologije, več podatkov

Z rastjo uporabe marketinške tehnologije raste tudi ponudba orodij, ki marketinškim strokovnjakom pomagajo pri razumevanju, ciljanju in komuniciranju s potrošniki. Veliko vlogo ima ustvarjanje enotnega pogleda potrošnika, ki je plod združevanja in analiziranja podatkov, ustvarjenih na mnogih točkah stika in kanalih. Širok nabor marketinških orodij omogoča personaliziran nagovor že obstoječih in potencialnih potrošnikov s pravim sporočilom in ob pravem času. Prav s takšnim prilagajanjem in z razumevanjem potrošnika pa ustvarjamo tudi uspešen marketing in pozitivne poslovne izide.

Dokler bodo marketinški strokovnjaki sledili celostni marketinški strategiji, jim ni treba skrbeti, da bi uporabili preveč marketinške tehnologije. Na koncu ni pomemben delež proračuna, ki je namenjen marketinški tehnologiji, pač pa povezanost in usklajenost pristopa in marketinške strategije.

Deli

Arhiv