Digitalno oglaševanje kaže močan zagon, ki tudi v prihodnje ne bo popustil.
Naložbe v digitalno oglaševanje v ZDA naj bi lani po eMarketerjevih podatkih dosegle 309,3 milijarde ameriških dolarjev, kar v primerjavi z letom prej predstavlja 15,1-odstotno rast. Do leta 2028 naj bi se po eMarketerjevih napovedih naložbe v digitalno oglaševanje še povečevale, in sicer do leta 2026 z dvomestno odstotno rastjo. Do leta 2028 naj bi naložbe v digitalno oglaševanje dosegle 460,5 milijarde dolarjev.
Naložbe v video oglaševanje naj bi lani dosegle 111,6 milijarde dolarjev, prikazno oglaševanje pa je v primerjavi z iskalniki še naprej pridobivalo in lani zabeležilo 56,4-odstotni delež digitalnih naložb. Video je lani predstavljal 63,6 odstotka vseh prihodkov od prikaznih oglasov, ta delež pa naj bi se do leta 2028 povečal na 71,1 odstotka. Na lansko rast videa so vplivali zlasti video na družbenih omrežjih (30-odstotna rast) in naročnine na vsebine OTT (47,3-odstotna rast).
Med letoma 2024 in 2028 bo 85,7 odstotka od dodatnih 90 milijard dolarjev, namenjenih za oglaševanje, po eMarketerjevih ocenah namenjenih prikaznemu oglaševanju. Iskalnikom je lani pripadel 41,5-odstotni delež digitalnih naložb. Nevideo formatom naj bi bilo do leta 2028 namenjenih dodatnih 12,75 milijarde dolarjev.
Močna rast digitalnega oglaševanja odraža nadaljnji razvoj trga, na katerem je gonilna sila video. Do leta 2028 bo digitalni video predstavljal več kot 40 odstotkov celotne porabe za digitalno oglaševanje, napoveduje eMarketer.
»Podatki iz ZDA kažejo na nadaljnjo rast digitalnega oglaševanja, kar je skladno tudi s trendi v Sloveniji in širši regiji. V Sloveniji je digitalno oglaševanje že preseglo polovico oglaševalskih proračunov, prav tako v regiji beležimo izrazito povečanje naložb v digitalno oglaševanje. Prikazno oglaševanje ostaja ključen nosilec strategij, pri čemer napredne tehnologije, kot so rešitve za uporabo prvoosebnih podatkov in umetna inteligenca, omogočajo natančnejše ciljanje, personalizacijo vsebin in večjo učinkovitost oglaševanja,« je novico pospremil Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu.