Deli

Zadnja eMarketerjeva napoved o naložbah v digitalno oglaševanje je pokazala, da bo že letos digitalno oglaševanje prevzelo prvo mesto. Še marca letos je namreč kazalo, da se to ne bo zgodilo pred letom 2017.

Naložbe v digitalno oglaševanje v ZDA bodo že letos prehitele naložbe v TV-oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Nobena skrivnost ni, da se oglaševalci pospešeno selijo iz tradicionalnih medijev v digitalne. A najnovejši podatki kažejo, da se to v ZDA dogaja hitreje od pričakovanj. Zadnja eMarketerjeva napoved o naložbah v digitalno oglaševanje je pokazala, da bo že letos digitalno oglaševanje prevzelo prvo mesto. Še marca letos je namreč kazalo, da se to ne bo zgodilo pred letom 2017.

Do konca leta naj bi naložbe v digitalno oglaševanje dosegle 72,09 milijarde ameriških dolarjev, naložbe v TV-oglaševanje pa naj bi zrasle na 71,29 milijarde dolarjev. To pomeni, da bo digitalno predstavljalo 36,8 odstotka vseh oglaševalskih naložb v ZDA, TV pa 36,4 odstotka.

Dobre rezultate digitalnega oglaševalskega trga gre pripisati različnim dejavnikom, med drugim mobilnemu in video kanalu. Naložbe v mobilno oglaševanje bodo letos zrasle za 45 odstotkov in dosegle 45,95 milijarde dolarjev. In z rastjo bo mobilno predstavljalo vse večji del v celotnem oglaševalskem kolaču; do leta 2019 naj bi predstavljalo že več kot tretjino.

Tudi naložbe v video oglaševanje bodo rasle z dvomestno številko. Letos naj bi dosegle 10,3 milijarde dolarjev, kar bo predstavljalo 14,3 odstotka vseh digitalnih naložb. V letu 2017 bo ta odstotek zrasel na 15,1.

Prikazno oglaševanje bo ostalo na prvem mestu vse do leta 2020. Naložbe vanj bodo letos dosegle 34,56 milijard dolarjev, takoj za njim pa so naložbe v iskalni marketing s 33,28 milijardami dolarjev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv